Google ăsta…

Se zice că atunci când ai vreo nedumerire dai o cotrobăire pe gugăl şi se rezolvă. Am primit o veste şoc acum 15 minute şi anume că… defapt uitaţi:


HOLY SHIT!!!!!

http://www.youtube.com/v/p9izVu_TtAE&hl=en_US&fs=1&rel=0&hd=1

Şi eu am făcut hartă-n pantaloni când am văzut dar să nu uitam că Dumnezeu există, că.. nu ştiu de ce da e bine să crezi că.. pula mea. Dacă nu ar fi existat, atunci cine ar fi creat cerul, pamântul, animalele, fluturaşii, căprioarele,îngeraşii, vibratoarele, inimioarele, ciocolata, fericirea, laba, iubirea, tristeţea,  laba, trandafirii, confetti, bomboanele , prezervativele cu gust de pulă şi cocaina?

Clar că drogatu ăsta:

Tags:

6 Responses to “Google ăsta…”

  1. Alexandra Says:

    Este prost site-ul acela de tradus :-j

  2. ruxy Says:

    @ alexandra .. mda.. la fel cam ca si toate site-urile de traduceri..😐

  3. Andrei J Says:

    e vorba de http://translate.google.com🙂

  4. ANONIM Says:

    PROSTII PULEI VA BATETI JOC DE TATAL CERESC?
    RUSINE !
    MUIE !!!
    este blasfemie si va rog sa stergeti bataia de joc de pe site!!!!!

  5. Andrei J Says:

    @ANONIM: ai pus “pula” si “tatal ceresc” in aceasi propozitie..
    Asta e, eu ard in iad la urma urmei nu?:)

  6. TINA Says:

    la mine prima varianta a mers corect .
    a doua , merge si ea daca pui la sfarsit semnul intrebarii. like ” does God exist?

Leave a Reply

