Despre Salvia Divinorum

http://www.youtube.com/v/t_PrQoLhf6Q&hl=en_US&fs=1&rel=0&hd=1

Mai mult despre Salvia Divinorum aici.

9 Responses to “Despre Salvia Divinorum”

  1. ycz Says:

    esti asa pasionat de droguri incat ai facut un site ptr asa ceva?

    mi se pare o idiotenie. drogurile is facute ptr oameni lasi, care nu stiu sa se distreze fara sa fie ametiti. iar tu promovezi asa ceva
    promovezi prostia:|

  2. Andrei J Says:

    Promovez prostia? Nici nu ma mai obosesc sa-ti explic ce e un drog sau ce efecte are, ai totul sub nas. Inca ceva, eu m-am mai “drogat” la viata mea. Vreau sa-mi confirmi sau sa-mi infirmi daca sunt un “om idiot si las care nu stie sa se distreze fara sa fie ametit”. merci

  3. ycz Says:

    idiot. da esti drogat..si influentezi si pe altii…nu ca ar fi foarte citit blogul tau ..:-j

  4. oanaizzy Says:

    @ Ycz. Si tu esti un om din ala cu coloana care nu are nevoie de substante pentru a se distra? :)) Bull shit! Voi astia care blamati pe toata lumea sunteti cei mai rai. Bagati in voi cafea, energizant, tigari, fast-food, si aruncati cu cacat intr-un om care fumeaza o biata salvie sau iarba ( care apropo ba idiotilor, e NATURALA).

  5. ycz Says:

    Tu te auzi ce spui ?:)) esti clar drogat cu diploma !

    Consumati droguri..da nu va place sa vi se spuna..drogat :))

    De baut ..mai beau din cand in cand. Nu fumez nimic. Mi se pare aberatie.

    Drogurile sunt niste cacaturi. Iar tu le promovezi!
    Retard !

  6. Andrei J Says:

    Of of, continua sa critici ceea ce nu intelegi. Cum spune oana “Bagati in voi cafea, energizant, tigari, fast-food, si aruncati cu cacat intr-un om care fumeaza o biata salvie sau iarba”. Apropo domnul “eu nu ma droghez da beu ca toti prietenii mei o fac si e pizdosss”, alcoolul e un drog mai periculos decat marijuana, amfetamina, khatul , ecstasy etc. Ti se potriveste un citat, asta daca intelegi englezeste “It is better to shut up and appear stupid than to open your mouth and remove all doubt. In legatura cu vizitatorii, mai bine am 60-100 ca oana decat o mie ca tine.

  7. ayon Says:

    ycz, nu’ti place, esti poftit afara de pe site.

  8. ycz Says:

    Sunt retardat si am dificultati in exprimare😦, drogurile ucid ca asa zice mama mea alcoolica..

  9. Clau Says:

    =)) bun ycz

Leave a Reply

