"Next" Generation 2012 :)

http://stirileprotv.ro/bin/player/embed.php/60412891

“Soferul risca sa ajunga la inchisoare pentru detinere de substante halucinogene si conducerea unui autovehicul sub influenta drogurilor”

In primul rand este vorba de “Generation 2012“, un nou produs destinat celor pasionati de a face baie flori,  produsul este valabil pe internet si in curand in spice-shopuri, se comercializeaza sub forma de “sare de baie” (?) ingrasamant pentru flori.  Este sub forma de pulbere si guess what e perfect legal ce ma duce la intrebarea de ce risca sa ajunga la inchisoare pentru detinere de substante halucinogene atata timp ce sunt perfect legale si neregulate?, e ca si cum ai baga pe cineva la parnaie pentru ca e racit, ii curg mucii si incearca sa se trateze.

„Sintem la curent cu faptul ca a aparut pe piata o substanta noua. Se pare ca efectul la «Generation 2012» este pe placul consumatorilor de droguri. Dar legiuitorul poate, de exemplu, miine printr-o Hotarire de Guvern sa le incrimineze si pe acestea. Exista 200 sau 300 de substante, din care au fost interzise doar 36. Incriminezi 300 o data, citeva luni esti linistit pentru ca dureaza pina inventeaza altele”, a  spus Adrian Balas, inspector Antidrog.

Revin cu un articol dedicat exclusiv GEN2012 peste cateva zile (sper), inca nu stiu ce contine si mai nimic despre el, daca e tot derivat de amfetamina sau nu,  astept sa pun mana pe un plic sa vin cu concluzii first hand🙂.

E foarte probabil sa fie derivat de methamfetamina inca nu stiu, daca tripul e asemanator celui de Special Gold va recomand sa cititi acest articol🙂.

Articol complet despre Generation 2012 aici: http://www.droguri101.ro/2010/03/24/generation-2012-noul-drog-legal-pericole-trip-altele/

44 Responses to “"Next" Generation 2012 :)”

  1. Lillee Says:

    Fac cum fac si tot ca ei iese pana la urma. Ei taie, ei spanzura…

  2. lol Says:

    methamphetamine e derivat al amphetaminei si are o formula destul de simpla nu cred ca ar mai putea fii simplificata formula pentru a fenta legile oricum cred ca generation 2012 e MDPV adica methilene dioxypolivalerona sau asa ceva…e o substanta din aceeasi familie cu methylone mephedrone etc insa nu a fost interzisa deoarece probabil nu se gasea in special si celelalte

  3. lol Says:

    PS Nu va faceti stocuri prea mari ca iar intra in spital un nesatul sau face rost vreun militian de un plic sa`l trimita la analize si a doua zi e interzisa substanta

  4. VVV Says:

    bai…astia de la guvern sunt f prosti…….nu sunt doar 300 de substante………in china apar si dispar peste noapte astfel de substante……nu va faceti griji ca le interzice…….ca sunt pregatite altele……asa ca ……trip placut domnilor……..si fiecare are dreptul de a face ce vrea cu viata lui…….atat timp cat e major:))

  5. Andrei J Says:

    @VVV: defapt nu prea poti sa faci mai nimic cu viata ta cat esti major.. statul iti controleaza viata🙂

  6. J.F.K. Says:

    Pai normal ca ajung astia la spital pe banda rulanta daca sunt ratati si isi baga porcariile alea la vena. Cum a fost si cu Magicu inainte sa le inchida isi bagau davistii la vena in loc sa traga pe nas si normal ca e mult mai puternic si te rupe si e riscu sa ajungi in spital… Da unde nu e cap…

  7. Divinorum Says:

    Bad trip bad trip !🙂

  8. kamikaze Says:

    omorati`va voi cu d asta…eu nu mai vreau sa aud d el.o data mia trebuit si mam convins😉

  9. 2012 Says:

    salut!
    in general nu imi place sa dau sfaturi….dar acum fac o exceptie.
    Discut in cunostinta de cauza,nu mananc c…t. 2012 este cea mai mare porcarie,teapa si de cacat lucru posibil…1. este vandut ca party powder, dar din contra nu este!!!! adica eu speram la o seara placuta, si m-am alesc cu frica,panica,nu puteam sa ma misc si multe altele, ARE UN EFECT MAI DEGRABA DE TRANCHILIZANT…sp era mai bun.mult mai bun ca efect…..
    Ca sfat va pot da: daca tot luati ceva…mai bn dati mai mult,nu mult mai mult si luati ceva adevart!sau nu luati deloc…macar dac iti f[ sanatate sa te simti bn cu adevarat.
    Iar ce e mai grav ca sarurile dauneaza mai grav decat alte treburi nelegale cum ar fi heroina,coca sau ex…
    aveti grija de voi!

  10. cristi Says:

    deci: Am bagat Gen.2012 si ce a urmat e greu de descris in cuvinte. Dupa ce a disparut starea de high, asteptam sa mierlesc. Ostare tampita, o paranoia groaznica. Am bagat 0.5 g, aratam ca un cadavru. Am calculat exact cat nu am dormit. Vreo 60 de ore. Se duse.se dracului si notiunea timpului si ce sa va mai spun. contracturi musculare dureroase, miscari necontrolate…am crezut ca e sfarsitul…. Stati linistiti ca treaba e grosutza….

  11. marius Says:

    bai mai lasati ma cu drogurile..bautura nu e grava?dc nu se face campanie anti alcool?ca se pierd bani grei si sufera tot omul de rand pt ca avem multi alcoolici in lumea asta..fumatul?ala nu dauneaza mai rau ca drogul?a da,e mai de durata dar tot dai in benga..bei 3-4 pahare de whiskey si violezi ,bati ,chiar omori..app cei care va drogati va distrugeti vietile?! dar alcoolul nu?fumatul?stresul?mancarea facuta cu e uri?sexu neprotejat?poluarea?ete cah😛

  12. Vlad Says:

    Bine ca legalizeaza toate porcariile si verdele-i inca ilegal bravo mah prostilor!!!

  13. wyzz Says:

    EU ZIC CA MAI BINE O LUAM PE URMELE CEHILOR FRATE SE VA MURI SI DE LA ASTA…ii bun sa si incepatori care nu au mai bagat nimc vai de mama lor..SE VA MURI SI DE LA ASTA..,, bagati tata eu la-am probat si pe asta si nu mai is curios.o data mia trebuit a 2 oara bagati voi care vreti, din propria ex va zic ca e naspa prima data daca tragi mult ti se face rau palpitati cat cuprinde si pe langa palpitati si o paranoia totala!! si pierdere de memorie totala ,., pai voi omorati oameni in loc sa legalizati t.h.c ca de la ala nu se va muri niciodata!!

  14. Andrei J Says:

    @wyzz: vor muri 4-5 cocalari dupa care iara se va interzice tot exact cum s-a intamplat cu SG. A ucis mephedrona o mana de oameni si pac or ilegalizat tot, si amarata de salvie care e naturala 100% si nu a ucis pe nimeni.

  15. Popan Says:

    legalizati t.h.c si nu mai moare nimeni cum a spus si wyzz k de la prostiile astea tot mai moare cineva…si ca veni vba de palpitati si paranoia si asa da intradevar te ia foarte najpa mm .t.h.c’u sal legalizeze si nu mai moare nimeni ca e naturala data de la dumnezeu :))

  16. 2012 - porcarie Says:

    si la mine e prima oara cand imi dau cu parerea despre asa ceva. recunosc ca nici magicul nu a fost cine stie ce. in principiu era cel mai misto…pana cand trecea efectul, dar macar puteai sa dormi! am ajuns sa cumpar 2012 dintr-o prostie (cu niste prieteni). absolut toti care l-au incercat au avut reactii naspa. problema e ca dupa 2 linii jumate nu am mai putut sa dorm 2 zile complete, chiar peste 48 de ore. apoi dupa ce am reusit sa dorm 10 ore am crezut ca a trecut. surpriza…dupa aproape 5 zile tot mai resimt efectele. sunt emotiva, nervoasa, inima imi bate mult mai repede, am pierdit notiunea timpului, mi-au aparut cosuri pe fata, etc. tot ce-mi doresc e sa-mi revin…
    plus ca nu am mai fost in stare sa vorbesc foarte bine si de aceea am evitat sa vorbesc la telefon. imi ieseau pe gura numai tampenii. am avut noroc ca nu a trebuit sa rezolv vreo problema sau sa ma intalnesc cu cineva care sa ma vada in starea in care eram. o prietena a incercat sa doarma si a luat 2 pastile de xanax – n-au functionat. e incredibil. ea a trebuit sa se intalneasca cu mama ei si a fost nevoita sa-i dea o explicatie – nu putea sa vorbeasca – era paralizata. bine ca nu am ajuns la spital. tot timpul ma gandeam ca cei care ajung la spital au exagerat si sunt oricum niste inconstienti – iar noi stim cand sa ne oprim, sa nu luam prea mult…
    e foarte trist… nu inteleg de ce se vinde asa ceva…cine ar vrea sa aiba o stare din asta???

  17. partymonster Says:

    e un kkt generation asta, am incercat boom powder si e chiar ok, te lasa frumos si isi face efect, merita bani, tinand cont de restu care mai sunt pe piata acum.

  18. 2012 PERICOL Says:

    NU LUATI ASA CV … VA VE-TI SIMTII DE KKT CEL MAI DE CACAT… SI NU TE MAI POTI OPRII … NU SE COMPARA CU MAGICU E DE 10 X MAI TARE SI MAI NASPA CA EL

  19. VVV Says:

    habar nu aveti ce e cu voi……pt asta sunt prafurile…sa te tina treaz…..dar voi ca nishte proshti le consumati in loc de alcool….inteleg ca nu iese la fiola pt soferi……magicu ala era o prostie…….te tinea 2-3 ore si gata………luati coca si vedeti cum e si dupa comparati efectele……..

  20. Psychotek ! Says:

    ba fratilor sa il ia draq cu paranoia care ti-o baga gratuit , sa nu mai aud , in momentu asta sunt intr-o stare din aia de kkt after shit si disper :((((((((

  21. Psy Phone Says:

    e grava rau cu generatiune asta.bad-trip panica paranoia frica contractii musculare etc.nu are treaba cu party powder…tranchilizant powder.laso dreq nu mai vezi si nu mai vb de la 0.5

  22. 1varcolac Says:

    …:))…si cand t gandesti ca produsul asta e taietura de 1 la 8…am impresia ca maj d aici ar intra la nebuni daca ar incerca baza curata…:))))…trebuie sa stii sa t controlezi…totul tzine de control psihic…starea ti-o creezi singur…va las…:)))drogurile nu sunt ptr toata lumea..>:)

  23. Rocco Says:

    Care incercati aveti mare grija,intr-o seara am pus la locul lor sa zic asa 8 oameni dintr-un 0.5 de blt(bullet) e ceva mai tare ca generationu da si asta e la fel…nu conteaza cat de mult iei da te omoara…luati putin,cel mai indicat, 4 oameni la un plic.oricum a2a zi nu mai dormiti si a2a oara nu va mai trebe:)) bafta.

  24. alt_varcolac Says:

    bine punctat “1varcolac”😉

  25. tototot Says:

    crystal mephedron (magic powder + cristale) ramane No 1

  26. amin Says:

    Dumnezeu ti-a dat viata , iar tu o consumi.oricat de bine ai vrea sa te simti , la un moment dat va trebui sa se echilibreze balanta cu rau. daca fortezi fericirea prin droguri….

  27. Dezvaluitor Says:

    romania = kitsch. pt orice produs de calitate, se gaseste un roman sa futa meciu cu un produs de cacat. vreti sa va zic pers publice fiecare pe ce droguri sint?

    becali – speed
    cheloo – iarba, coca = prajit
    smiley – hashish, speed = prajit
    alex – cocaina
    grasu xxl – iarba = prajit

    da iarba in exces iti prajeste creieru. pofta buna

  28. LS Says:

    am o intrebare pentru cei care stiu mai mult .. cam cat ar fi doza (orala) ideala pt 2012 ?.. Am o groaza disponibila si nu vreau sa depasesc limita mai ales dupa ce am citit despre MDPV (sincer vreau sa mai si dorm)… ca i-am promis unui amic ca o sa-l ajut sa o testeze … multumesc !

  29. WithoutFeelings Says:

    partymoster, am auzit si eu de boom..daca ai incercat poti sa-mi spui mai multe?e diferit cu mult de gen 2012…e apropiat de magic?

  30. WithoutFeelings Says:

    nu stie nimeni nimic de Boom?:-S

    • Andrei J Says:

      Boom Energy? E un afrodisiac, se gaseste si in sex-shop. Creste apetitul sexual si placerea din timpul actului.

  31. WithoutFeelings Says:

    Boom Powder, nebunule :))..de afordisisace nu am nevoie, apetit am si de afrodisisiace tip praf, intreb eu :> idem, creste apetitul in multe chestii..hai nu mai fa misto si mersi ca te-ai chinui sa raspunzi anyway…:-j

  32. Chief Says:

    Cata prostie intr-o singura tzara ! Incetatzi cu MDPV ul. e absolut 99 la suta ca methamphetamina. o sa se roada carnea de pe voi in maxim 1/2 ani. Eu am un tovaras care trage gunoaie d-astea albe de vreo 7 luni si omu e pachet. i-au cazut dintii cum nu i-au cazut de la heroina in 10 , 12 ani…asa ca linistiti-va . Strangetzi 4 milioane sau combinati-va 50 cu 50 euro si luati-va o cocaina buna. si trageti putin…asteptati…o perioada…nu va grabiti cu mult odata.Daca au ajuns doctorii de la spitale sa se roage de heroinomani sa se apuce de maro inapoi…doar ca sa scape de jegul asta, care heroina e un infern…Va Datzi Seama ! ! ! ! ! ! !

  33. Without_Feelings Says:

    La naiiiibaaa!! A dreq doctorii astia:))

  34. omaremare Says:

    “deci: Am bagat Gen.2012 si ce a urmat e greu de descris in cuvinte. Dupa ce a disparut starea de high, asteptam sa mierlesc. Ostare tampita, o paranoia groaznica. Am bagat 0.5 g, aratam ca un cadavru. Am calculat exact cat nu am dormit. Vreo 60 de ore. Se duse.se dracului si notiunea timpului si ce sa va mai spun. contracturi musculare dureroase, miscari necontrolate…am crezut ca e sfarsitul…. Stati linistiti ca treaba e grosutza….”

    AI bagat la vena? :))

  35. WithoutFeelings Says:

    prefer sa trag pe nas ..urasc acele:))…knd naiba apare ceva k lumea sa mai fim si noi pe sistem? :-s..:))

  36. fly Says:

    ati prizat? nu, pai cu n-ati prizat…

    am fumat un joint, tare faza

  37. djb Says:

    generation 2012 se gaseste acum in orice magazin sub numele de flower magic powder sau flower magic kristal.va sfatuiesc daca tot vreti sa il incercati sa aveti si ceva tare de fumat ptr after effect…ori un disesel power deala vechi…ori ganja weed ori o iarba buna.altfel o sa va blestemati zilele cand ati mirosit albitura din fata voastra.urmeaza 3 zile de nesomn,moleseala,inconsitienta,paranoi si depresie groaznica.dar daca ai 1 g de o iarba buna e totul ok.incepe depresiea,faci 3 cuie,pac pac pac unu dupa altu si somn.dimineata te trezesti…nu o sa poti sa mananci decat poate seara…o sa fii un pic mai molesit decat intro duminica ploioasa si pe seara totul devine normal.si a doua zi mananci cat ar fi trebuit sa mananci in cele 2 zile de pauza de la mancare…asta este ceea ce pot eu sa spun despre produs,consum zilnic 1 g de 3 luni in coace si am reusit sa gasesc solutia de a nu imi dori sa imi tai venele dupa o ora de la ultima liniuta.oricum aveti grija cat consumati…eu nu mai sunt acelasi…am slabit,am cearcane chiar daca dorm in fiecare zi si chiar daca mananc si se apropie ziua in care voi spune stop la albitura(la iarba nu ca aia nu te distruge in halu asta)

  38. Andrei Says:

    @djb – esti sigur ca e MDPV in cele doua magicuri? Ai idee daca Pure by Magic contine NRG-1 sau un derivat de naphyrone (NRG-2, NRG-3)?
    Nu vad pe nimeni vorbind deloc de Spice Power Powder, Spice Ice Blue, Spice Crystal Energy, sa inteleg ca sunt atat de crappy incat nu merita mentionate?:D

  39. robert Says:

    eu am incercat chestile astia “droguri legale” daca ai un pshihic psihic puternic nu ai nici pe dracu ai doar o simpla senzatie de ameteala . care iti face mai mult rau .
    inschimb la Spice Power Powder ai momente cand te simti bine , chef de vorba , dans , miscare , ti se imbunatatesc simturile auz . vaz , pipait miros .
    chestile astia etobotanice curata sinusul , daca vrei o senztie halucinogena treci la spital si spunei sa iti curete sinusul .

  40. Nick Says:

    Nu mai bagati cacatu ala in voi,nici nu stiti ce impact au ala asupra psihicului si ce vor ei sa realizeze cu aceste substante.Deja o dau pe fata oamenii cu numele “Generation 2012”.

  41. mona Says:

    Incerci o data, mai tragi si a doua oara, then ultima oara si gata….si te tocmai te afli in pozitia k nu mai poti sa le lasi. Am tras 80% cocaina zi de zi timp de 1 luna cam 1gr la 2 zile. O iubeam pur si simplu. Nu stiu cum as vrea din tot sufletu sa va spun cum am lasat-o. Pur si simplu intr-o dimineata m-am trezit am aruncat-o in toaleta si am tras apa. Nu vreau sa vad asa ceva sau alte droguri k traiesc. Sunt tanara, frumoasa, sigura pe mine fara ajutorul prafurilor. I can do better!!!

  42. oricat Says:

    nimic nu se compara cu verdele…prafurile nu sunt bune…dar sunt bune de’ncercat..;)si’atat…iti fac capatul…le faci si u capatul si STOP!…verdele nu’ti distruge organismul cum fac toate chimicalele astea…e relaxant si la naiba totul e mai frumos…:D…asa ca lasati prostiile astea…fumul e alta combinatie…>:)

Leave a Reply

