Generation 2012 – noul drog legal (pericole, trip, altele..) *update*

A aparut un nou produs pentru cei pasionati de cultivarea plantelor, anume ingrasamantul Generation 2012.

„Sintem la curent cu faptul ca a aparut pe piata o substanta noua. Se pare ca efectul la «Generation 2012» este pe placul consumatorilor de droguri. Dar legiuitorul poate, de exemplu, miine printr-o Hotarire de Guvern sa le incrimineze si pe acestea. Exista 200 sau 300 de substante, din care au fost interzise doar 36. Incriminezi 300 o data, citeva luni esti linistit pentru ca dureaza pina inventeaza altele”, a  spus Adrian Balas, inspector Antidrog.

Cum de e iarasi legal?

Cum de este legal dupa toata aceasta Isterie a Mephedronei din Romania care din cateva zeci de mii de consumatori a ucis doar o mana de oameni(?) ? Zi de zi sunt descoperite noi substante, unele okay dar cele mai multe fiind cacaturi sintetice care mai mult te fut decat sa te puna in cap. Asa zisul Generation 2012 e practic noul Magic Powder, ce are in plus sunt side effecturi si faptul ca e legal. Generation 2012 contine MDPV, o substanta care se aseamana destul de mult cu Methylona, substanta activa din Magic Flower Powder.
//

Pret, disponibilitate, trip etc…

Pretul: variaza destul de mult, 0,5 grame se vand undeva intre 80-110 lei.

Disponibilitate: momentan se poate cumpara doar online, asteptandu-se redeschiderea spice-shopurilor.

Trip: Aici am cate ceva de zis, anume ca este foarte diferit de cel oferit de Special Gold(Mephedrona), deobicei nu vorbesc in fara sa fi incercat dar de data aceasta fac o exceptie.

Ce contine?

MDPV. Methylenedioxypyrovalerone este un drog psihoactiv cu proprietăţi stimulatoare, care actioneaza ca un inhibitor al receptorilor noradrenalinei-dopaminei (NDRI), fiind de patru ori mai potent ca metilfenidatul (Ritalin, Concerta)

Efecte:

Periferice

  • Tahicardie şi hipertensiune arterială
    Hipertermie şi transpiraţii
    Midriază şi mişcări involuntare ale ochilor
    Incapacitatea de a deschide în mod normal gura şi scrâşnirea dinţilor
    Insomnia şi agitaţie
    Anorexie (lipsa poftei de mâncare)
    Greaţa şi vărsăturile

Cognitive(la creieraş):

  • Stimulare şi excitare
    Ridică moralului, euforie
    Sociabilitate, empatie, şi conectare mai uşoară
    Acţionează ca un psyhedelic care poate duce la o percepţie îmbunătăţita a culorilor
    Depersonalizare, halucinaţii, şi psihoză (cu doze mari şi / sau utilizarea excesivă)

Spre deosebire de SG, Gen2012 duce mai degraba la atacuri de panica decat la euforie, cu un ritm cardiac ridicat (140 bpm) si anxietate. Sincer nu recomand vreunui novice sa incerce asa ceva, si cand zic novice ma refer la pustanii de paispe ani care or bagat odata maria si au fost martori la a2a venire a lui cristos, cum spune Spike “Copii nu intrati in lumea drogurilor, suntem deja prea MULTI”.

Okay, sa nu descurajez prea mult “Dealerii legali”, Generation2012, din cate mi s-au relatat este “the shit” comparat cu SpecialGold, asta daca stii sa-ti controlezi tripul si nu esti un cocalar ce-o arde pe Puya.

Ipotetizand ca ar contine un derivat de amfetamina, lipsa poftei de mancare este data de dopamina si serotonina care sunt eliberate in cantitati foarte mari si iti prostesc creierul dandu-i ofalsa senzatie de “saturatie” si de energie.

Withdrawal/Retragerea substantei

Din cate am inteles, unii au dificultati in retragerea acestei substante dupa o perioada indelungata de consum. Dificultatea consta in oprirea acestui obicei mai mult decat a substantei in sine. La inceput avem de-a face cu o dependenta psihica, dupa ce incepi sa consumi zilnic este deja vorba de dependenta fizica dupa care orice incercare de retragere fara ajutor medical specializat (care sa te sedeze cu alte droguri gen opioide) va fi destul de dificila, depinzand foarte mult de psihic.

Mai jos aveti un tabel cu cele mai comune droguri si periculozitatea pe care o prezinta. (Generation 2012 e undeva in zona Amphetamines)



Methylo

Revin de indata ce aflu noi informatii despre acest nou drog care deja a raspandit teroare in randul  narcomanilortinerilor.

131 Responses to “Generation 2012 – noul drog legal (pericole, trip, altele..) *update*”

  1. Lillee Says:

    Bruxism? Ahaaaa…ma duc sa-l iau la intrebari pe barbati’miu! :))

  2. Andrei J Says:

    @Lillee: adica “scrâşnirea dinţilor” :)). Am explicat tot ce inseamna, hope it helps😀

  3. Andrei Says:

    Ne poate confirma cineva daca e sau nu MDPV?

  4. vlad Says:

    Ethcathinone, N-Et Cat este substanta activa

  5. SWIM Says:

    M-ai facut curios , sper doar sa se deschida magazinele din oras inainte sa interzica si MDPV-ul .

  6. Andrei J Says:

    @Andrei & SWIM: MDPV e ilegal doar in Danemarca si Suedia. Inca nu sunt sigur daca contine sau nu MDPV, revin maine cu un update.

  7. Junkie Boy Says:

    Am confirmarea de la un producator din Anglia, Generation2012 este MDPV indoit cu creatina de 4 ori. Deci, din 1g de MDPV se fac 4g de Generation2012. Bine ca este indoit ca altfel asistam deja la o serie de spitalizari serioase…

  8. blabla Says:

    cu siguranta MDPV…eu l-am incercat (MDPV)si in stare pura, si clar gen2012 are MDPV

  9. Andrei Says:

    asta ce mai contine mai baieti mai:)
    http://www.okazii.ro/catalog/40253608/new-powder-PLATINIUM-original-UK-nu-generation-2012.html

  10. JJ Says:

    MDVP-ul l-am incercat acum 3 zile, nu mi se pare ok, mi-a dat palpitatii si nici o stare de high, eram perfect lucid dar abia legam 2 cuvinte…pe langa faptul ca nu am putut sa mai dorm 36 de ore…

  11. JJ Says:

    MDPV, scz🙂

  12. SWIsME Says:

    Platinium:
    Mare grija cu dozarea e activ de la doze mici gen 0.020 g. Daca vreti sa dormiti NU REDOZATI dupa ce trece efectu (maxim 0.050 g pentru revigorarea plantutei 5-7 h) Din cate citesc despre MDPV efectele sunt aceleasi.

  13. wyzz Says:

    naspa rau…as incerca ceva care sa fie cat de cat bun

  14. lol Says:

    n am gasit platinum pe nici un site de legale din uk lol cred ca e tot MDPV indoit cu altceva

  15. KK Says:

    la fel am patit si eu… e de cacat… IDEM JJ

  16. garry Says:

    E tare rau maracica asta:)) din 0,25 eu si prietena mea am sarit din ghete. Cam 0.1 maxim per planta pentru revigorare maxima 3-4 ore

  17. garry Says:

    PS: De PLATINIUM am zis mai devreme ca e tare rau de tot.

  18. dr felix Says:

    maracuica de la imparatu e de visss:)) a nimerito imparatu cu PLATINIUM asta, chiar cool…dar daca ar mai fi umblat la dozaj un pic era senzatie….. ATENTI INCEPATORII: DOZA MAXIMA RECOMANDATA PT O PLANTA ESTE DE 0,20 MG …..UNA PESTE ALTA CEA MAI BUNA GASELNITA PANA LA ORA ACTUALA DE LA IMPARATU SPICE SHOP-URILOR

  19. Ada Says:

    ma e ca dracu …din 0,25 ati sarit din ghete….poi e bn …2012 a fost ultima mea curiozitate….nu cred k o sa mai incerc ceva ,,,,sunt curioasa o sa incep sa citesc …nu mai vreau crede-ti-ma …m-a speriat recunosc…

  20. xxx Says:

    Sa nu incercati niciodata prostia asta,n`am stiut cum e credeam ca e la fel ca special,magic…si ne`am apucat de am tras doua zile non`stop gen party…si ne`am tripat cu totii unu pe altu…in pula mea…si m`am trezit din starea aia nasoala d`abea dupa vreo 3 zile dupa ce n`am mai tras….e un kkt marfa asta…sa numai incercati nimic legal…m`ai bine iti iei 2-3 piluri la un party si e de ajuns…ti`o da si mult mai tare…!

  21. p Says:

    am bagat aseara un 0.5 de BLT in doi! cum au mai zis si altii de mai inainte..nu stiam exact ce e cu prafurile astea noi (MDPV) dar acuma m-am convis! =)) ..Ma sparg astia care vand online si scriu despre ele ca sunt smechere…mai bune decat SP sau magic! n-au nimic in comun…nimic euforie…iti rupe creierii stil praf W (pt cei care au auzit de el..ala se fumeaza si te tine cu paranoia vreo 2 ore). Asta in schimb..te tine vreo 12 ore de te caci pe tine..si apoi..dupa cum ii spune nume BLT=Bullet, iti vine sa iti tragi un glont in cap! Am incercat sa vad cum e si m-am convins! SMEN! ;))

  22. KKKdd Says:

    Ma chinui de 5 zile sa imi ravin:))dar e ok ma sperii de umbre de orice:))acum imi e mai bine dar tot am senzatia ca ma sperii am bagat cam 0.5 per planta de Explosion dala in 5 persoane 1 zi am fost spart apoi am luat B.L.T de 0.5 kk dala ala e penal ma:))3 zile nu am dormit si cand m-am hotarat sa dorm nu puteam:))atunci e naspa vrei sa dormii si nu potii vezii numai umbree si tot ce face e sa te sperii singur:)) si ideea e ca de ce rq au scos pe piata kk astea?ca nu te ajuta cu nimik si nici nu o sa se vanda…

  23. Clubber Says:

    Regeneration 2012: am incercat pnas, 0.5g in doi intr-o seara, a fost bestial m-a tinut f f mult efectu in club mi-o dat maxim, dar dupa acea 1 sapt intreaga am fost bolnav nu am avut pofta durere de stomac in continu, si un pahar de bere chear dupa 5 zile ink m-o pus in cap(dureri de stomac, cap, palpitatii).
    Intrebarea e ati incercat s-o fumati, beti careva? Poate ca nu are asa side effect!
    Rog detalii ms.

  24. Dan Says:

    Am luat si io porcaria asta fratzilor, acum e a 3-a zi de de long lasting si tot nu mi-am revenit nu imi vine sa cred ca reusesc sa tastez, GROAZNIC, cica e ca special,magic sau dimond dust,bulshit, chestia asta chiar te distruge ,am 26 de ani si sunt un bun cunoscator de chimie ba chiar sunt psihopat cand vine vorba de domeniu asta si credetzima ca in ultimile 72 de ore m-am chinuit sa gasesc o solutie sa metabolizez substanta cat mai repede sa imi revin surpriza este ca noile “reserch chemicals“ sunt asa de complexe incat nici fuckery care le-au facut nu cred ca isi dau seama ce au creat incepand de la beta ketone,beta chationes .Bk mpdv,Bk MDE, SPRE DEOSEBIRE DE NEUROTRANSMITATORII CARE REACTIONEAZA PE ALFA RECEPTORS care aproape 90/100 sunt interzise,stimulentii beta receptors sunt foarte periculosi nu au efect placere,euforie,speedy stuf, la astea speed va fi doar psihic nu si oarecum fiziologic ,ati vazut ca de la gen2012 nu va pisatzi asa des?da o datzi in paranoia viteza in minte este groaznic de mare intrii in confuzie si o dai in paranoia spre deosebire de gama amphet,meth si alti precursori si derivati cacaturi tari excludem specialu in fine am inceput sa bat campii tot ce vreau sa spun e ca NICI MACA NU INCERCATZI FRATILOR chestii noi care nu stim ce sunt exact,sa stiti ca noile substantze au efecte remanente asupra organismului din cauza ca aceste research chemicals sunt fol petru a distruge anumite tipuri de celule din creier permanent care au functii foarte importante si potzi ramane cu anumite disfuncii fiziologice ,psihologice si vegetative forever.te pot aduce la stadiul de semiretard:-) . VREAU SA STITZI O CHESTIE FF IMP :PE FOND PSIHIC MAI ALES SUB INFLUENTZA SHITURILOR HIGH ORGANISMUL POATE RESINTETIZA O SUBSTANTA PE CALE BIOLOGICA SI CHIAR SI ACEEA SA FIE SINTETICA FINDCA PRECURSORUL A FOST SINTETIC ESTE VORBA DE ~~PSIHOGENAZA~~ sintetizarea de substante sub influenta starilor psihologice intense.

  25. adi Says:

    Mult prea mare e panika !! :-ss

  26. Raw137 Says:

    ba da…. ramaneti la mephedrina clasica. plm… sa nu va numarati dintii-n chiuveta cica.

  27. Clubber Says:

    Ms pentru detalii Dan! Nici eu nu mai incerc prostiile aste noi, sunt foarte “murdare”. Opinia mea personala e , daca au interzis pana acuma legalele mai “acceptabile” sa interzica si astea noi cat mai repede pentru ca evident sunt mult mult mai nocive atat psihic cat si fizic!!
    O vindecare cat mai rapida pentru toti!!

  28. pixievick Says:

    din mega intamplare(de fapt lipsa de magic) am luat putin gen2012 aseara.dar PUTIN…de gust:) cum tot auzisem ca e nasol eram cam panica cu el dar pana nu incerci tu nu ii crezi pe altii..am citit aici ca sunteti de parere ca nu iti da euforie ci mai degraba e tranchilizant…efecte secundare adverse aiurea..posibil..dar la mine a functionat aproxim ca magicul..doar ca parca mai intens..nu am avut panica deloc nu am postdepression azi, doar nu am prea putut sa dorm si am fost destul de agitated..in rest nmk din ce am citit aici..tot secretul de a te simti ok cu gen 2012(pentru cei ce se gandesc sa il incerce sau pentru cei care l-au incercat si au postat aici speriati) este sa te comporti ca la orice shit luat de tine pana acum prima data, adica: 1 iei putin la inceput sa vezi ce trip iti iei, cum te spargi, bla si 2 controleaza frate tripul..asta vine de la o coca lover, magic lover, special lover:) peace and enjoy

  29. insomnia Says:

    Buna!

    Știe cineva cum arată INSOMNIA powder în realitate? Știu ca este o întrebare cam stupidă😀 Eu am comandat 2 gr…1 gr din Cluj 1gr din Buc. Și în plicurile primite arătau altfel substanțele. Am incercat 0,1g din fiecare și efectul era cam la fel. Poate sa-mi explice cineva ce se întâmplă? Mersi

    P.S. În plicul din Buc era mai puțină substanță, decât în plicul din Cluj, dar plicurile erau sigilate!

  30. anonim Says:

    Stie cineva cine produce INSOMNIA powder, ce contine…si daca are mdpv la fel ca 2012? Nu gasesc absolut nimic despre acest praf pe site-uri externe. Am tras o liniuta foarte mica si m-a speriat ca n-am dormit deloc si nici somn nu-mi e…repet, cantitatea a fost f f mica…un mic varf de unghie.
    In plus am observat la amici care au tres serios ca se comportau cam ciudat, paranoie, comedown-uri nasoale…tristete…frica. Cam dubios…de la 2012 cunosc si eu cazuri care si-au prajit creierul si au luat-o razna…be aware!…nu exista droguri benefice…dar parca astea prea te distrug.

  31. Dorin Says:

    De ce aceste droguri se vand doar in Romania?…sunt produse de si pentru romania cred ca e singura explicatie plauzibila….junkyboy…cine ti-a confirmat tie compozitia drogului?…tare curios sunt sa aflu.

  32. Andrei J Says:

    @Dorin: Sunt livrate in toata Europa. Aceste produse sunt comandate de mari distribuitori britanici si sunt sintetizate in China. Distribuitorii romani sunt un fel de “3rd party” daca intelegi ce vreau sa spun.

  33. ATENTIElaINSOMNIA Says:

    Generation 2012 este unul dintre cele mai urate produse legale. Aveti insa grija. In cazul in care va ganditi la Insomnia ca alternativa nici macar nu incercati odata!
    Este defapt un chin. Stai 1-2 ore te misti putin si asculti muzica dar nu te simti fericit, doar ca esti putin mai activ din cauza efectului pe care il are acest produs asupra psihicului.
    Dupa aceea incepe distractia😉 incepi sa devii foarte agitat si speriat…poti intra intr-o paranoia de va cacati pe voi de frica. Nu exagerez! In cazul Special Gold se mai putea intampla dar dupa cateva ore bune intr-un final puteai adormi si era ok. Nu cand bagi Insomnia. Cand in alte cazuri venea cooldown’u si puteai dormi, aici doar psihicul iti este intepat la maxim. Posibil sa nu poti dormi deci nici noaptea care urmeaza.
    Daca consumati cantitati mai mari atunci incepe ceva de neuitat.
    M-am pus ieri seara cu un prieten la un s-one dela shop si cam pela ora 2 jumate cand ne-a lasat am decis sa mai luam ceva. Dar nu porcarie dinaia maro ca dupaia nu poti dormi😛.
    Am ajuns intr-un final pela ora 3 la masa cu un plic de 0.5 de Insomnia. Hmm sigilat, gen spice…tare! Trebuie sa fie de calitate.
    Eu mai voinic m-am ales cu un 0.3 pe care am zis ca il trag cat de cat rapid ca sa mai am o sansa la somn pela ora 9. Deci vreau sa spun ca a fost cea mai groaznica experienta din viata mea. Am ramas nebun si handicapat dela ora 5 dimineata. Nu ma mai puteam misca, ma cacam pe mine de frica la maaxim fara motive. Sa ma gandesc normal nu mai puteam, creierul imi era varza si eu blocat.
    Intai cu muzica dupaia cu gura ca numai puteam vorbi :)) dupa care la un moment dat numi mai puteam misca degetele stateam cate 5minute si ma crizam ca eram blocat nu puteam face nimica dar psihic eram bolnav, alta persoana si toata energia se epuiza in panica si in frica groaznica. Cand am reusit sa ma uit a doua data la ceas, sa ma uit adica si sa inteleg ce vad. A fost ora 5dupamasa. am stat 12 ore cacandu-ma pe mine de frica si bolnav la cap. Ca un nebun eram nu ma mai puteam controla. Aratam groaznic si cel mai grav ma blocam la un moment dat de tot. Numai puteam sa fac nimcia. Nu eram in stare sa-mi aprind o tigara nu eram in stare de nimica. Vroiam dar nu puteam sa gandesc si sa fac ce vreau.
    Halucinatii sunete, am crezut ca intra mascatii peste mine. Numai gandeam. Pana la urma dupa ce am realizat ca pot gandi iar eu inca eram cu gandirea aia ciudata si a durat vreo 2 ore dupa care am inteles insfarsit ceva. Am realizat ca am tripat defap in paranoie si panika. Ma simteam ca si daca m-as fi trezit, nu imi aminteam nimica calumea dar nu am dormit deloc.
    Cand mi-am dat seama cat de bolnav am putut sa fiu m-am speriat. Eram la pamant cu moralu, afectat la maxim. Fizic fara varza, creierul meu se simtea ca o varza. Ma durea.
    Horror. Eram ceva in genul schizofren in acele 12 ore. Intretineam o conversatie intre mine si subconstientul meu. Dar legatura numai era ok. Incepeam sa cred ca am trait chesti pe care le-am gandit. Asa ca am ajuns candva pe la amiaz sa fi vorbit cu unu antidrog nu stiu cum nu stiu unde care mi-a spus ca vor intra peste mine. Mam pus in pat incepeam sa aud masini si sirene si sa vad politisti si totul super real. Ideea e ca nimeni nu vrea sa pateasca asa ceva. Nu le cumparati ca atunci o sa se scoata. Specialu te invita la inca o tura, asta de scarbeste si te poate lasa cu sechele. Ma bucur foarte mult ca nu m-a vazut nimeni in acele 12 ore. Mama cred ca ar fi plans. Intr-un club daca ajungi sa o iei razna asa e grav. Ai sanse sa ajungi internat la nebuni. Tovarasu cu care eram s-a speriat. Chin! Paranoie! Frica! Cea mai naspa zi din viata mea. Aveti incredere in ce spun. E naspa sa te blochezi pe geam ziua mort, numai intelegi nimica si sa faci mutre. Ah da si esti si rosu ca racu mai ales ochi iti arat groaznic. Se vede frica pe care o provoaca produsul in ochii depe ambalaj.

  34. Dorin Says:

    @AndreiJ…okay Andrei, am citit si eu articolul cu de unde sunt drogurile legale…problema mea este cu acest 2012 in mod deosebit pentru ca am cateva cazuri groaznice de sinucidere, schizofrenie si stop cardiac. De unde pot afla compozitia prafului altfel decat sa merg la un laborator si sa dau o gramada de bani.
    Astfel cautand compozitia am observat ca site-uri straine nu ofera spre vanzare aceste produse. cu atat mai mult pe forumul: drugs-forum nu spune nimeni sa fi consumat aceste produse…iar acela este cel mai amplu si dedicat forum pentru droguri.
    Sa zicem ca vreau sa investesc 5.000 euro in astfel de droguri…cum dau de distribuitorii britanici?…sau voi cu smart shop-urile … de unde cumparati 2012?

    • Andrei J Says:

      Don’t be evil, Google is your friend. Compozitie, MDPV, gasesti pe wikipeida, erowid, drugs-forum and so on. Eu nu sunt distribuitor/vanzator sa cunosc, oricum sunt o prostie, si e prea riscanta investitia, parerea mea.

  35. fugitive Says:

    Clubber dupa cate zile ti-au trecut palpitatiile? Sa stiu si eu la ce ma astept.

  36. Alex F Says:

    Am luat si eu insomnia acum 3 zile si inca mai am putin din efect , sunt asa speriat , nu stiu ce sa fac sa imi treaca , oricum fata de primele 2 zile cand eram speriat de bombe , acum mi-am mai revenit .. abia dupa 2 zile am putut dormi , si de mancat mananc foarte putin , cam cand dispare de tot efectul ?

  37. fresh good minimal » droguri101.ro Says:

    […] Generation 2012 plus comentariile […]

  38. bogdan Says:

    salutare,

    a facut cineva un test si a ajuns la concluzia ca e MDPV? stiti ca e activ in zona 0.005 mg – 0.020 mg (doza f puternica)

    a fost la moda prin 2000 in germania, gasiti mai multe informatii pe wiki, bluelight, erowid,

    Acest generation 2012 are sanse foarte mici sa fie MDPV, deoarece ar trebui lungit de cel putin x 10 ori

    Cel mai probabil este Methedrona Para-Methoxymethcathinone, un derivat de mephedrone, cautati pe google efectele, foarte daunator

    • Andrei J Says:

      Posibil sa fie meTHedrona, dar mizez pe MDPV. Poate si toate tripurile nasoale ii sunt atribuite deoarece este activ la doze foarte mici si lumea baga in prostie eg manelisti and ex sg/magic/coke users. O prietena mi-a spus ca a luat Generation 2012 acum ceva timp, doar o linie-doua (nu era pur, punga nu era sigilata) si nu a resimtit niciun efect negativ.

  39. dani Says:

    CE CONTINE INSOMNIA??

  40. Dorin Says:

    @ Andrei J…am spus ipotetic cu investitia…am constiinta si sunt rational…nu-mi pot permite un profit rapid in schimbul vietii unor tineri inconstienti. Sunt si comentarii pozitive la adresa acestor tampenii si ma gandeam ca nu pot fi decat ale distribuitorilor care-si promoveaza marfa. Sunt in continuare interesat de compozitie.
    Am descoperit shopuri online de unde poti cumpara research .

  41. Dorin Says:

    …continuare la ce am scris mai sus…
    de unde poti cumpara research chemicals…aceste droguri noi mult mai periculoase decat cele cunoscute de oricine ca si cocaina, heroina, opium, etc. Problema este ca sunt foarte foarte multe astfel de substante si de derivati…iar legea e destul de greu de aplicat…cu atat mai mult la nivel mondial…sa nu mai vorbesc de Romania. Eu cred ca lumea trebuie prevenita inainte de toate prin toate metodele de propaganda media…trebuie prevenita de riscurile consumarii acestor droguri…dar si de cantitate pe care trebuie s-o consume oarecum in siguranta…sa nu se supradozeze ca idiotii si sa moara la fel.

  42. andrei Says:

    sami bag pula in el 2012 ca is in a 4 zi dupa ce am luat si tot panici am nici in oras nu ies si daca ies ma plimb cu masina fara s ama dau jos deloc din ea e cel mai penal

  43. adriana27 Says:

    care stie in cj campia turzii unde se gaseste generation 2012

  44. adriana27 Says:

    sau turda dar daca stie cineva cam cat costa? ca eu am dat pe un plic 180 lei cam scump nu?

  45. adriana27 Says:

    dr felix cum fac si eu de ceva bun si ieftin
    ca unu ma fraierit ca am dat re un plic de generation 2012 1800000 ca mul nu?

  46. no name Says:

    am consumat si eu 2012 de vreo 2 ori cam 0,5 dar pe parcursul a multe ore….primele 2 maxim 3 liniute sunt bune…apoi nu mai pot scapa de depresie care este foarte puternica si trebuia sa trag mai des ca sa scap…nu am putut dormi si manca aproximativ 3 zile si imi luam panica de la orice am slabit 2 kg in 24 de ore nu e bun de nimic …acum vreo saptamana am mai consumat o substanta noua…NO NAME asa i se spune…celor care nu au incercat-o nu le recomand sa o faca are aceleasi efecte ca 2012 dar de 3 sau 4 ori mai puternice….naspa rau…nu mai consum asa ceva…

  47. Andrei J Says:

    In ciuda comentariilor negative vad ca sunteti unii care totusi vreti sa incercati🙂. Spor!

  48. insomnia Says:

    A cumpărat cineva Insomnia din Turda?

  49. Dorin Says:

    incostienti!…daca guvernu v-ar vrea morti ar fi o treaba atat de simpla!…exista metode mai ieftine sa te distrugi…inhalantii si solventii: acetona, fixativ, spary cu vopsea…aurolac. succese!

  50. ddy Says:

    stie cineva cum pot stopa efectele de la generation? am tras cu prietena mea ieri noapte 1 pliculet jumate,de porcarie d-aia 2012,si la fel,aceleasi simptome.nu ni s-a zis ce era,defapt,chiar ca era ceva mai slab.am mai tras pana acum si magic,special,cox,dar chestia asta e nasoala rau,stiam ca ma panichez ca proasta,ca mi-o faceam in subconstient,si culmea,de obicei trageam 1 gr jumade una sg,si nu aveam pe dracu….dar nu ma puteam opri. pls answer

  51. Andrei Says:

    stai cuminte ca trece. Stai la un prieten apropiat ceva, beta apa, nu te agita si data viitoare sa iti aduci aminte cum a fost.

    aterizare usoara:) o sa fie ok

  52. WithoutFeelings Says:

    Gen 2012 sucks!!E cea mai mare porcarie pe care o puteam face.Am luat crezand ca e ca magic, si m’a luat c stari de slow motion,nu mai vedeam nimic, nu ma puteam concentra, nu-mi ieseau cuvintele.N’am reusit sa mananc si sa dorm vreo 3-4 zile si eram paranoia rau. Exista vre un produs nou care sa semene cat de cat cu magicu, sa te ia macar cu energie?Daca nu, eu cu din astea nu o mai ard, sunt penale.Sa le interzica dracului daca nu’s in stare sa faca ceva ca lumea…

  53. WithoutFeelings Says:

    P.S. mi’e dor de magic :((

  54. ddy Says:

    da,aproape mi-a trecut,culmea ca am stat acasa cu ai mei si m-am putut controla,e cam a3a zi,si deja nu mai imi bate inima ca o bomba cu ceas,imi revine apetitul,si cel mai important,pot sa stau si eu cu ochii inchisi :)) chiar o sa imi amintesc de asta!!!

  55. Insomnia Says:

    Nu merita frate ..ascultati ce s-a scris mai sus … eu n`am tinut cont de parerile altora si acum imi pare rau…take care

  56. Hello Says:

    ati mai aflat ceva e insomnia ala?eu am tras sambata si nu sunt chiar incepator si poate am exagerat cu el…si n-am inchis un ochi de atunci…mi-am luat si niste tripuri de cand citesc pe aici pe forum..astept un raspuns orice sa mai imi ia starea asta aiurea.

  57. Calamitate Says:

    ati mai aflat ceva e insomnia ala?eu am tras sambata si nu sunt chiar incepator si poate am exagerat cu el…si n-am inchis un ochi de atunci…mi-am luat si niste tripuri de cand citesc pe aici pe forum..astept un raspuns orice sa mai imi ia starea asta aiurea

  58. Andrei J Says:

    Singuru sfat: Beti lichide (nu sucuri cu cofeina), apa multa sa ajutati la metabolizarea substantei. Relaxati-va si incercati, chiar daca suna stupid sa va bucurati de trip. Oricum dureaza ceva timp sa va iasa complet din organism, pana la cateva zile.

  59. Dorin Says:

    Pentru metabolizarea rapida trebuie intr-adevar multa apa si ceaiuri. Mergeti la plafarm sau chiar si la farmacii si luati “ceai digestie usoara” si “ceai somn linistit”. Incercati sa fortati chiar daca va e scarba si nu aveti pofta sa mancati niste banane, mere si citrice: portocale, grefe. Sentimentele de panica sunt impuse de emotille si fricile voastre. Incercati ganduri pozitive…la scara larga au fost putine probleme din cele amintite si pe forum, iar in fiecare caz consumul a fost exagerat si combinat si cu altele irational..deci va veti simti ca nou in cateva zile. Pentru mine a fost o lectie de viata si ma bucur intr-un fel ca am incercat caci stiu sigur ca in afara de iarba si ciuperci care sunt cunoscute si controlate oarecum de sute de ani nu ma voi mai atinge de alte droguri legale sau illegale. Ma ofer probono sa ofer consiliere cu ganduri pozitive si sfaturi utile. mastervoodoo_ro

  60. techno lover Says:

    cei care il lauda sunt probabil in primele 7-8 ore de la inceputul consumului:D. E porcarie….am incercat de 3 ori…..tot de 3 ori era sa ma sinucid:|. Scandal acasa….cearta cu prietenii…izolare…sonm din pula…..pofta de mancare tot din pla….

    E bun primele ore….dupaia devine un chin pe bune 8-|

    P.S. daca esti intr-o relatie cat de cat serioasa cu cineva….NU BAGA CACATU ASTA ca ajungi la finish urgent si nici nu sti cum:))

    Incerc a 4-a oara la sw7 =)) poate imi ajuta tripul. O sa revin cu detalii dupa 5 mai.

  61. Calamitate Says:

    Da … am iesit si eu din trip…am putut sa dorm duap 72 de ore … cam greu u gandurile pozitive nu prea am avut parte de asa ceva:)ma bucur ca mi`am revenit si cred ca mi`au pus capac … nici nu mai vreau sa aud de asa ceva..am bagat gen2012 prima oara si m-a lasat u depresii…acum Insomnia.ATAT VA ZIC : NU ARE ROST !!! Si beti lapte …

  62. neamtzul german Says:

    Eu am bagat la vn de 4 – 5 ori cate 40 de unitati X 4 dati si tin sa va anunt ca efectele si efectele, in afara de ultimile 2 cognitive (deoarece nu am atins inca o doza mare,cred) sunt perfect adevarat relatate. Mai aiurea este ca te faci varza la vn deoarece ai baga non-stop. Tin sa va anunt ca m-am lasat de heroina de cand trag dracia asta (bagam 1-2 bile la zi) adica de cca 2 saptamani! Pentru a avea un efect simtitor eu bag cca.0,1 g diluat in 40 unitai de apa (unitati de seringa de insulina) si stau treaz cca.36 h fara probleme cu toate cele amintite mai sus. Respect the clean – cei adevarati nu k mn.

  63. rdk Says:

    aseara a fost prima data cand am incercat gen2012 eu si cu prietena mea …ce pot spune in primele ore a fost marfa , da acum este cesul 15:01 si eu inca mai sunt panicat si agitat si nusht din ce motive ca sa nu mai spun ca prietena mea e k un fel de mumie deabea mai vb si se misca , inca astept sa treaca efectu sper sa fie de curand ca maine ma duc la munca …. inca mai am jumate de pliculet de 0.5 si cred ca o sa il arunc

  64. WithoutFeelings Says:

    cred ca noi am comis si o greseala in sensul ca am devenit paranoia sau ca de ce nu trece odata starea si ca nu stim cum sa iesim din ea…exact cum spuneau altii, chestia asta noi am indus’o prin consumarea prafului, deci trebuia sa ne bucuram de trip si sa traim momentul…e paradoxal ca ti’o da cu relaxare si totusi incepi sa te panichezi ca nu mai trece…nu cred ca apa, sau laptele sau fructele te ajuta sa iesi din starea asta,cred ca totul e psihic.si cel mai dezamagiti am fost de faptu ca nu am avut senzatiile ca cele induse de magic, si de asta nu ne-am bucurat cum trebuia de stare si a intervenit panica…deci live the moment, will pass!

  65. rdk Says:

    WithoutFeelings ai putina dreptate , da faza e ca la magic nu te tinea treaz 24/48 ore (pe mine sincer magicu la un moment dat ma adormea) si nu ar fi nimik rau daca te tine treaz atat, da faza e ca ai si un trip de paranoia/neliniste/agitatie tot timpul asta ceea ce la un moment dat devine deja insuportabil si incontrolabil … parerea mea este ca gen2012 e un drog legal bunicel in primele 5 ore da dupa aceea tre sa gasesti ceva sa te linistesti si sa preiei controlul tripului cat poti de bine adica ONLY HAPPY TAUGHTS :d …..oricum e ultima data cand bag gen2012 ….

  66. DeEA Says:

    Asta NU ! Am luat 4 zile rand incontinuu zi si noapte…de joi pana duminica….si akm este miercuri si tot nu mi-am revenit…eu totusi cat de cat sunt mai bine…dar prietenu meu sta numai in pat,doarme mereu,nu are chef d e nimic plm…e de kkt marfa asta NU INCERCATI !😐 Cea mai aiurea ….

  67. raul Says:

    deci am fost tester cu astea noi, majoritatea seamana cred ca sunt cam aceleasi substante sau foarte asemanatoare. Pana acum singuru care as mai incerca odata si poate in doza mai mare ar fi boom, iti baga trip super diferit nu se compara cu restu. Si dormi foarte bine dupa fara paranoia. Cand isi termina efectu tzi se pare ca teai trezit dintrun vis

  68. Andy HFA Says:

    gnr2012 e o mizerie daca pot SA ii spun asa.. iti da o stare nasola bro. incoerenta(gandire&vorbire) ,depresie nervoasa , insomnie,( cat pa masa stai cate 6 ,7 ore cu ochii inchisi in pat sperand ca o sa adormi -asta dupa ce ai cel putin 3 ,4 ore de cand ati tra`o pe ultima ) energie 1% din ce iti oferea magic`ul is 2 senzatii total opuse la 180 de grade fratilor . magic-gen2012 .ATENTIE. pentru persoanele neavizate sau ce`i care nu sunt consumatori si incearca asa ceva…Va puteti lu`a panica paranoia..neext ! SHIT ! FUUUUUUUUGIIIIIII :))))

    Platinium-NU Incercati Nici macar din curiozitate, generation2012 e un nimeni pe langa acest praf..si asta nu in “sensul bun ” .
    Efecte :1 in timpul party`ul ….2 dupa…Paranoia..a scz party:D .

    `1 . a) la inceput nu simti mai nimic…dureaza ceva pana incep sa se simta efectele acestui praf..prima data simt o presiune in cap..dupa care ochii simti efectiv cum se maresc . un chef de vorba iesit din comun dar care iti trece si cand spun iti trece..adik numai vb absolut deloc..chiar daca esti intrebat !!!!!!!asta se intampla dupa 5 , 6 prizari.
    b) Dupa 5 ,6 prizari next Level- tulburari de comportameant ..vedere in ceata de ex pe tel..nu esti in stare sa distingi nimic inclestarea maxilarului..sistemul locomotor incetul cu incetul incepe sa numai functioneze realizezi ca stai intr`un loc nemiscat fara sa faci absolut nimic. pierderi de memorie instantee..( si anume vb cu cineva vrei sa ii spui ceva …si uiti intr`o sec ) stare asem hero..dar cand spun asta nu intelegeti senz ci starea…relaxare totala a muschilor..respiri greu..inima parca vrea sa iti evadeze din corp iar creierul sa o spune m sincer numai e in stare de nimic..
    c Daca ajungeti si mai dep de atat..atunci..sa va asteptati la paranoia panica…daca esti in club .si ai sarit 8 9 linii singur…aprox 0,5 g deja .inclestarea maxilarului duce la incordarea muschilor fetei ceea ce iti maresc foarte mult ochii o sa ti se faca o fata de speriat panicat..si automat atragi privirile oamenilor din jurul tau…si aici intervine paranoia – ca de astia se uita asa pe mine creierul nu functionand tu te agiti..si te panichezi ..si acum depinde de la om la om .

    `2 a) after-stari de confuzie caret pot tine 3 4 zile !!!!!
    -stare de agitatie…de panica..aprox 24-30 ore dupa party P
    – Frisoane ..stari de tremurat necontroloat fara motive
    – pierderea poftei de mancare aporx 3 zile
    si ajunge ..aa Dupa parerea mea ce a mai import. din toate Insomnia..fratilor…minimum 12 H daca ati cons mai putin de 1 Gr. si daca ati sarit pragul acela la sub 20 de H nici sa nu incercati sa adormiti dupa ce ati terminat de prizat..ca Va umpleti de nervi stand si incercand sa adormi…..

    Ef. Asenatoare..la toate prod. ce se afla pe piata rom..acum Noile legale..ca mai bine numai erau.
    am incercat pana acum ..2012, blt , euphoria, insomnia,.si nenorocitu de platinium:))))..cumparandu dati bani..de fapt..sa va de a starile mai sus mentionate..si daca e sa va dau un sf.Nu mai incercatii .nici un fel de subs..(nu e cazu meu) daca e incercati totusi…cautati va Droguri pa bune fratilor..o pastila de club..tine efect 4 -6 ore..decat toate subs care nu ;le cunoaste nimeni. Enjoy u Party People !!!!!

  69. WithoutFeelings Says:

    raul, am auzit si eu de BOOM, ai incercat?zi si mie mai multe:D..cum e feelingu?energie, alea alea?:D

  70. aurelian Says:

    Salut..am o intrebare …a aparut acum mai nou Fly Pouder… a incercat cineva?? …am gasit 3-4 comenturi pe tot internetul si erau numai laude… please info🙂 …tkx

  71. Generation 2012, drogurile legale sunt iar de vanzare | HGP.ro ::.... Says:

    […] http://www.droguri101.ro/2010/03/24/generation-2012-noul-drog-legal-pericole-trip-altele/ Autor: Horea; Categorii: Business & Money, Online, Presa, Zi de zi; Taguri: amfetamina, Boc, cel mai tare drog, comercializare, droguri legal, efecte, Generation 2012, Magic Powder, MDMA, Methylona, pericole, prafuri legale, pret, substanta, trip […]

  72. insomnia Says:

    Eu acum am comandat un pic de BOOM! e, după 1 mai scriu detailat cum a fost tripul:)

  73. WithoutFeelings Says:

    chiar te rog Insomnia, astept sa’mi povestesti amanunte…sunt curioasa rauuu..:D

  74. Generation Says:

    Eu am consumat vreo 5 grame de generation in 2 zile incontinuu .. va dati seama ca nu am dormit deloc.., la inceput dansezi vreo 2-3 ore da’ dupa aia paranoia incontinuu frate… si nu e paranoia care vorbesc toti copchii ca am avut dupa ce am fumat un joint sau morti.. e ceva sever.. nu te poti juca cu asa ceva , eu pur si simplu am zis ca numai imi revin am stat 1 saptamana numai in paranoia credeam ca innebunesc

  75. aurelian Says:

    sa inteleg ca de fly nu a auzit nimeni pana acum😦

  76. no Says:

    Ce ma bucur cand citesc mesajele astea,Doamne!!!Ma panicasem grav cand nu puteam sa-mi controlez subconstientul..in fatza multor persoane:ditamai filmul relatat pe perete..intitulandu-se frustrarile si paranoia vietzii mele!! si nestiind o boaba despre acest praf nebun si legal in mm,decat ca se numeste 2012 si ca abia aparuse,am tras ca vacutza,cu incredere,cum avem totzi drogatzii in droguri:|pana ce am ajuns sa cred ca s-a produs o ruptura in capshorul meu de n-am mai putut sa controlez nimic.simptomele..la fel ca si la voi:D si asta ma face fericita,deoarece m-am speriat rau,crezand ca sunt singura si ca m-am blocat naibii in alta dimensiune:D Dar,ce am eu important de zis e ca dupa o luna de pauza de chimicale realizez ca de fapt eram deplasatzi de la prafurile anterioare de fapt,care ne-au facut sa ne schimbam modul de a gandi ,de a simti si de a percepe. 2012 doar ne-a pus la loc!

  77. beatbandit Says:

    2012 nu merita incercat aviz amatorilor nu faceti decat sa va prajiti creierele ..succes

  78. WithoutFeelings Says:

    ba da am auzit de fly, idem gen 2012, stone, insomnia,BLT alea alea…nu merita

  79. JOJO Says:

    E un cacat, actioneaza mai degraba ca un tranchilizant, trip nasol, anxietate, paranoia etc. Nu recomand. Risc ridicat de stop cardiac, 140+ batai pe minut. Nu se compara cu mephedrona…
    Eu dupa cateva minute credeam ca o sa fac infarct..sincer m-am speriat…si am strigat “ce-am facut!!!!” apoi am incercat sa vomit tot dracu,stiu ca suna urat dar asta e realitatea si acesta e noul produs…
    Daca nu aveti incredere incercati…aaa si sa nu va fie rushine sa chemati ambulanta,fiecare om merita inca o sansa la viata:-) Imi pare rau ca au scos Special g…era super…dar,exista si o parte buna a lucrurilor,nu mai dam banii pe drogurile astea noi care sunt varza si nici pe alea vechi:)

  80. JOJO Says:

    Inca un sfat…daca intrati in panica,aveti ameteli,ritm cardiac crescut…incercati din primele minute sa beti multa multa apa omeneste posibil,prin urmare o sa vomitati…si o sa-i multumiti lui D-zeu ca inca sunteti in viata,si alta data nu o mai incercati toate prostiile noi aparute…o sa realizati singuri asta…mai bine invatati din greselile altora XXXXXXXX huuhhh

  81. JOJO Says:

    Si mai tineti minte un lucru,niciodata sa nu combinati 2 droguri cu compozitie diferita in acelasi timp,moarte garantata in majoritatea cazurilor.

  82. funny Says:

    Sincer m-am amuzat cand am citit toate comentariile acestui subiect periculos!problema voastra,a tuturor este k habar nu aveti sa consumati droguri.preferati sa dati putini bani pt o prostie care nici macar nu va face sa va simtiti bine.dak nu stiti sa le consumati nu incepeti k in loc sa va distrati va autodistrugeti inca din primul consum!consumati fratilor cocaina care are intr-adevar efect bun si de durata.(stiti cum e…ce e scump e de calitate),(clar nici asta nu e buna dar mai buna decat toate alte rahaturi pe care le-ati enumerat.specialu mi-a spart nasu mai rau decat cocaina la modul mai mult sange si mai mari arsuri)si totusi dak va place sa consumati in continuare prostiile astea,nu exagerati cu gramajul si chestia cu paranoia porneste de la sine sau e de ajuns sa zica 1 k ii e rau are halucinatii si alte aberatii k si ceilalti din jur vor fi la fel.toate astea pt k la fel cum am spus si mai sus nu stiti sa consumati.prafurile nu se consuma stand in casa,trebuie sa fii la un club,party ceva,sa dansezi,sa fii in continua miscare sa consumi energia care ti-o dau,deaia nici nu puteti sa vorbiti,sa ganditi si sa va mai miscati pt k stati intr-un singur loc.consumati cand intr-adevar vreti sa va distrati si sa nu dormiti.voi trageti k nebunii intr-o seara pana va sar capacele si dupaia va asteptati sa puteti dormi avand toti muschii blocati.dak intr-adevar vreti sa dormiti,prafurile se sting cu un splif dar nu kkturi gen chill,ninja,ganja,etci ci o iarba buna si nici decum hasis.dupa ce ati terminat de consumat orice fel de drog,dizolvati intr-un pahar cu apa foarte rece 2 pastile de vitamina C si o sa fiti mai linistiti si cand va treziti o sa si puteti manca.a doua zi nu faceti prostia sa stati toata ziua in pat cu gandul k nu va puteti misca,trebuie sa faceti cat mai multa miscare sa eliminati toxinele acumulate(intentionat).eu consum cocaina(snif&splif)weed,pastile.am luat si special gold si magic.am preferat mai mult specialul pt k are un efect mai puternic decat magic dar mult mai periculos si decat cocaina.mi-a spart nasu si mi-a dat arsuri groaznice.nu mai fugiti de cocaina crezand k va da dependenta,depedenta v-o dau kkturile astea amestecate cu zeci de ”substante criminale”dak vrei sa te droghezi foloseste doar cocaina..cititi mai mult despre cocaina;)sper s-o luati k un sfat bun toata chinuiala mea de a scrie aici!Just do what u want whit your life!Dnt let people control u!

  83. Xh0st Says:

    am citit comentariile si nu le-am bagat in seama .. consumator de coca si de magic .. am zis sa incerc si ceva nou …. am bagat ceva insomnia 1 g in total, asta a inceput pe la ora 14:00 .. nici un efect .. doar ceva transpiratie, nu tu efect de euforie nimic si o energie falsa .. asa ca am zis sa bag niste gen 2012 … abia dupa un plic de 0,5 si-a facut efectul aproximativ magic, numai ca acea energie este cam falsa. Pe la ora 20:00 am bagat 2 tigari cu 3 colegi .. unui i s-a facut rau .. pentru ei a fost prima oara cand au fumat … unul din ei mai tras si o liniuta de la mine .. m-a speriat putin … l-am scos la aer … la un momemnt dat pe la ora 23:00 a inceput sa ma lase … si ma simteam destul de aiurea .. ei .. am zis sigur e de la fumat .. asa ca am scos alt plic de 0.5 din buzunar si am tras iar 2 liniute .. mi-am revenit iar .. dupa care am plecat la un amic cu care nu m-am mai vazut de mult .. am ajuns la el .. i-am dat si lui un plic .. dar eram cu niste ochi mari, nu puteam vorbi .. as fi vrut sa mai trag sa imi revin .. ma jur .. nu aveam energie sa trag .. imi faceam cruce .. in minte ma gandeam la prea multe .. nu puteam lega doua cuvinte .. de la ketamina m-am simtit putin asa dar injectatat .. nu am dormti pana acuma .. am niste ochi scosi din cap .. pot sa vorbesc .. dar cam urat pentru ca mi-am distrus limba .. mi-am muscat limba cat am stat in starea aia desi am avut guma .. pur si simplu uitam ca am guma🙂 nu bagati nimic ., din astea noi .. la bulgari cu noi .. si luam niste magic ..
    ala e cu adevarat frumos sau ceva legal … mai bine nu bagi deloc .. desi abia astept sa am niste pupile dilatate si o ssenzatie frumoasa .. poate ies si din starea asta … bafta .. eu ma bag la o linie de ilegal …

  84. Casiana Says:

    Ruse rullzz

  85. DEVIL Says:

    care are tupeu sa tragem 1g de 2012 la conducta tot odata?

  86. Xh0st Says:

    DEVIL … de unde esti? daca faci cinste .. eu trag 1 gram tot odata :)) de unde esti ??

  87. eu Says:

    Platinium drog legal nu v am auzit pe nici unu vrreo parere despre el
    Prin zona mea e foarte laudat .Fara dureri de stomac varsaturi ameteli si altele din cate ati zis voi aici.
    In cantitati de peste 0.5 nu mai ai putina pofta de mancare si adormi mai greu .
    Mult mai ieftin decat gen 2012 si insomnia
    info pe id

  88. eu Says:

    Xhost funny au dreptate trebe sa stii cand unde sal iei si cum nu in cantitati industriale sau cocteil

  89. ss Says:

    kk

  90. DEVIL Says:

    frate eu sunt din buc berceni am bagat berceniu in paranoia credema si am de unde sa iau si generation original adik cel mai tare;) daca vrei sa ne auzim baga f0r3st in lista de mess

  91. eu Says:

    Nu a fost postat commentu meu asa ca o sa fiu mai scurt si fara reclama.Generation 2012 iti manca sanatatea

  92. Gig Says:

    Nu incercati 2012 si au am citit inainte sa trag si toti ziceau ca e naspa.
    Dar am zis hai sa incerc si eu… Am tras 2lini… la inceput zici ca nu simti nimica numai dupa vreo3-5min. ii simti efectul care nu e nici jumate din Sp.G dar spre deosebire de acesta te tine cam 3-4ore Acum m-am acrit in 3 zile(72H) am ajuns acasa la 5jumatate dimineata pana la 12:30 am stat in pat si m-am uitat la pereti m-a ridicat din pat pt. ca stiam ca nu pot dormi. Si seara urmatoare la fel a2-a zi am dormit si eu vreo 3h pe la amiaza iar in a3-a seara 5h. Acesta e numai unul dintre efectele adverse,si cel mai neplacut cred eu pentru ca simti in alea 2-3zile cum esti rupt de oboseala iar tu nu poti dormi mai ai si palpitati;paranoia;greata,cam toate senzatile naspa posibile le ai. La ce nu m-am asteptat e sa ai pofta de mancare.

    Oricum sfatul meu este sa nu incercati,nu merita pentru 4-8h sau mai mult sa suferi 3zile dupa… Nu va ganditi ca e ca Sp.G

  93. Andrei Says:

    @ DEVIL si Xh0st asa o sa faceti cu toate RC-urile care apar pana cand o sa ajungeti la spital. Va jucati ceva periculos ale caror rezultate se vor vedea in timp. Oricum nu va dati mari cu chestiile astea pe un blog al carui rol e in mare de informare si harm prevention.

  94. Gig Says:

    @Funny Omule hai sa zicem ca majoritatea au bagat 2012 ca nu au bani… (desi nu prea cred eu lucrul asta)
    Dar eu si prieteni am luat pt. ca nu gasesti altceva,nu stiu acolo pe unde stai tu se pare ca cocaina sta pe garduri.
    Crezi ca eu si multi alti nu am cumpara coca(pentru ca numai manelari nu stiu alt drog inafara de Sp.G magic etc. si normal ca mai bine tragi o linie de Metamfetamina sau coca) daca is 3 oameni pun cate 100 de lei si sa rezolvatcu 1g de coca.
    Problema e ca nu gasesti la nici un market :)) numai daca il cunosti tu personal pe dealer sau prietenul tau il cunoaste si uite asa plimbam ursul… nu vine nimeni care are sa te intrebe daca vrei,pentru ca nu se risca nimeni cu puscaria.

  95. Andrei J Says:

    @eu: ti-am taiat adresa de contact, nu incurajez traficul fie el legal sau ilegal.

  96. Un PROST Says:

    Drogurile in sine nu sunt rele, trebuie sa stii ce cum cat si cand sa le iei. Generation 2012 contine MDPV, o substanta activa de la doze foarte mici!
    MDPV. Methylenedioxypyrovalerone este un drog psihoactiv cu proprietăţi stimulatoare, care actioneaza ca un inhibitor al receptorilor noradrenalinei-dopaminei (NDRI), fiind de patru ori mai potent ca metilfenidatul (Ritalin, Concerta)
    Spre deosebire de SG, Gen2012 duce mai degraba la atacuri de panica decat la euforie, cu un ritm cardiac ridicat (140 bpm) si anxietate.

    Mai multe gasiti daca dati click pe numele meu.
    Numai bine!

  97. yo Says:

    mah frate eu am tras 2012 si plm nu este asa cum ziceti-ti voi am tras ultima linie acum vro 2-3 ore dar ma simt super bine sunt cu tov si plm ne simtim bine:)) ei se joaca carti si eu stau si citesc despre tot felul de droguri:))) plm e tare rau parerea mea acum o sa mai scriu peste vro 7-8 ore sa vedem daca este asa cum spuneti voi!pana atunci hai ciao

  98. ellya Says:

    :))am incercat j eu sa citesc,da` sincer:|…chiar nu pot,in plm..nici nu shtiu dak scriu corect:D,vad in ceatza:-??,gen!in fine…:p sunt dupa vro 38 d h:| j nu reushesc sa adorm..sau sa ies din starea asta….deci…va spun sincer….e maxim de tare!!!!!!da`:-s aiurea dupa…mai ales dak te simtzi prea bn apoi cik intri intr`o depresie(plm..d scurta durata):-??

  99. Without_Feelings Says:

    xh0st..ia’ma si pe mine la bulgari.Mi-e dor si mie de unele senzatii:X :)) cam ilegale prin Ro:)

  100. techno lover Says:

    am spus ca o sa incerc noul praf la sunwaves….departe de griji, familie etc.
    Pot spune ca mi-a distrus “iesirea” in totalitate:|…..inca regret ca am luat praful cu mine. Omul devine neom…..prietena te face la buzunare….nu sti cum sa ajungi acasa….fix nasol!
    Tin sa va spun ca atunci cand ne-am intors acasa eu am coborat la sputalul de boli psihice “socola” cu buletinul in mana….blocat si sincer.
    O saptamana la dezintoxicare te poate ajuta mult. Sunt consumator de 4 ani de zile(fucked up de cel putin 2 ori pe saptamana) si am 2 saptamani de cand nu am mai luat absolut nimic (nici fum) si m-am distrat destul de bn cand am iesit pe undeva. Mai bine fut ficatul decat creierul!

  101. madalin Says:

    Frate chiar e de kkt si 2012 si insominia si asa mai departe ….eu am bagat dupa o lunga pauza si cred ca nu mai vreau in viata mea asa ceva …adica chiar e de kkt ….te simtimuleaza nu mai ca la urma sa ai o more depresie …si-n plust de la 2012 am cam ramas o perioada cu sechele :(( ..adica foarte grave ,sunt fost consumator de ketamina ….dar pana la asta eu nu am patit asa nici dupa 3ml de ketamina
    FRATE SFATUL BAGATI-VA CEVA IN EL DE 2012 ,INSOMINIA ,si restul care mai sunt ..chiar nu se merita ..o gramda de bani care o sa spargi doar pt simplu fapt ca vrei mai mult …si o cand o sa te trezesti o sa-ti dai seamea ca esti cel mai idiot :))
    REPECT CELOR CARE SAU LASAT ,SI RESPECT CELOR CARE AU INCERCAT SI O SA TINA CONT DE CE ZICEM NOI AICI🙂

  102. yo Says:

    frate sa imi bag p..a in el de 2012!!!!dupa ce nu am dormit vro 30 si ceva de ore am avut cele mai naspa 2 zile din viata mea!!!dureri de cap ingrozitoare,te dor ochii urat de tot si ai o stare aiurea rau!mai bine fumati dreaq ceva decat sa bagati prosti de astea in voi!eu nu mai bag asa ceva niciodata!aveti grija de voi si ganditi-va de 1 mil de ori inainte sa luati cacaturile astea

  103. SalamDeVara Says:

    Nu va mai plangeti ca nu va pune nimeni. Daca nu ai incercat nu te baga pt ca trebuie sa ai un psihic tare sa poti sa treci peste efectele secundare. Si daca mananci multe sarmale ajungi la spital nu va jucati cu creierul vostru. Daca tot va plac senzatiile astea de energie si euforie substantele vechi sunt baza. Ilegale dar asta e. Nu mai fiti cobai Nu mai testati. Pup si tineti minte, cine a bagat droguri nu mai are scapare. Ganditiva la asta cand spuneti ca voi sunteti tari si nu mai bagati data viitoare cand va simtiti bine

  104. Norocel. Says:

    2012.neam distrat prima oara. si a 2-a oara . de la a 3-a oara deja au aparut depresii. panica si retardare maxima. ti se blocheaza creieru . te simti de kkt . da dependenta . paranoia. incepi sa te simti atat de de kkt incat crezi k oricum esti un terminat drogalau deci daca oricum singuru lucru care te face FERICIT e o liniuta .. dc nu?. oricum cui ii pasa?.
    Alcoolu e baza. lasati prostiile!.
    pup!:*

  105. hello Says:

    Mai voi sunteti prosti?aveti toate reactiile astea aiurea pentru ca bagati in voi supradoza ca prostanii,detin comercializez MDPV in stare pura,si din aproape 100 de clienti care cumpara constant,unul nu a avut astfel de probleme,toti multumiti.Ce trece de 15mg se numeste supradoza.Ca sa te simti bine si “fericit” dintr-un gram de MDPV iti faci 200 lines,nu 0.3 odata cum citesc pe aici.Da,va pot spune sigur,2012 este MDPV indoit cu creatina,1gMDPV+3gCreatina=4gGen2012.Doza medie si recomandata este de 7mg-15mg.AVeti grija.

  106. WithoutFeelings Says:

    Buey hello, prietene…nu e vb doar de MDPV..esti nebun?tu stii ce kkturi si cate kkturi mai is in Gen 2012??Nu a zis nimeni de MDPV..ala e ok..dar de celelalte?stii tu ce reactii au?stii tu ca nu te fac sa te simti ca un rahat dupa?Hai lasa’nee

  107. WithoutFeelings Says:

    daca ma poti asigura ca toate substantele alea sunt ok si nu au reactii adverse eu iti dau web si trag 10 linute una dupa alta😉

  108. eu Says:

    bai frate.. imi bag pola in ele de prafuri legale… adevarat.. nu sunt bune deloc… Pure by magic , 2012, insomnia si explosion sunt niste porcarii
    sfatul meu este sa nu trageti eu am trecut prin multe din cauza astora… plm… de curiozitate trageti maxim 2 , 3 linute sa vedeti cum e o sa va placa.. dar la urma depresii mai mare ca de la astea si panica si pffff nu ati mai avut niciodata.

  109. ANNA Says:

    sunteti cel putin penibili cu prafurile astea. ar trebui interzise si traficantii sa putrezeasca in puscarie pe zeci de ani. eu mam drogat 4 ani de zile incercand orice innafara de heroina dar nimic nu se compara cu senzatia de la astea. e groaznic nu mai poti sa vorbesti nu gandesti. nu cred ca am auzit atatea cazuri de sinucideri si morti de la drogurile illegale. astea iti iau mintile . sa ma cac pe aia care vindeti si aia care cumparati de copii retardati. aruncati va toti in cap pe rand

  110. ANNA Says:

    m as bucura toti copii astia ca voi sa trageti pana va sar creierii in cap sa scapam de generatia asta 2012 de emoisti si toti in cautari de senzatii tari in locuri grasite. muriti dreacu toti. cand va vad in coma si morti nu pot decat sa zic cat de bine imi pare !!!!!!!!!

  111. Without_Feelings Says:

    Anna, usurel maica! Usurel su sfaturile daca ai fost o drogata de ultima clasa.Cine cacat crezi ca’ti asculta tie sfaturile.Mah, jur ca asa ceva numa la astia vezi.Fostii alcoolici se iau de aia ce beau, fostii fumatori fac urat cand aprinzi o tiagra.da lasa’i fata sa bage si p urechi ca pe pielea lor fac, nu pe a ta. Ce plm te turezi asa?:|

  112. buna seara copii ce mai ziceti voi. Says:

    ce faceti copii sunteti treji la ora asta de dimineata:P

  113. buna seara copii ce mai ziceti voi. Says:

    cumparati insomina dupa dudesti baiatule daca tot esti curios de unde sa cumperi

  114. buna seara copii ce mai ziceti voi. Says:

    cumparati insomnia dupa dudesti este un magazin acolo va pup dulce

  115. ana de ce doresti raul la lume .. Says:

    de ce ana vb asa de urat iubita

  116. baieti vedeti ce scriu? sunt noua aici .. Says:

    heiiiiiii

  117. elenaa Says:

    buna dimineata

  118. elena Says:

    buna dimneata

  119. elena Says:

    sunt noua aici vede cineva mesajul meu

  120. elena Says:

    insomnia stiu eu de unde va puteti cumpara

  121. yoyoooooo Says:

    nasucu va distruge creierasu :)) am luat insomnia si am jucat dartz 3 zile incontinuu:))) a 3-a zi nu mai puteam sa aruncam de la 2 m se blocase procesoru:)))))

  122. Iulian Says:

    Majoritatea prafurilor legale, contin Metamfetamina. Pentru ca sa intelegeti ce inseamna asta, uitativa la urmatorul documentar. E horror.

  123. Yoyo Says:

    Nu va bagati in lumea drogurilor!
    Suntem deja prea multi.😉

  124. Bogdan Epureanu Says:

    Sincer nu pot sa-i inteleg pe cei care aleg sa consume aceste droguri…

  125. hobit Says:

    da, Beti bere !

  126. Voldo Says:

    Prafurile astea noi sunt cele mai proaste . Am luat insomnia dala un 0.25 a fost tare in peak si putin timp dupa iar dupa aceea parca gandeam prea multe chestii proaste nu puteam sa inchid ochii nu imi puteam concentra ochii sa citesc vedeam triplu😐 n-am dormit 36de ore pur si simplu eram prea stimulat imi batea inima ca dracu cand expiram incepea sa bata mai tare am incercat sa beau multa multa apa ceai calmant degeaba am luat pastile de somn pe baza de valeriana degeaba tot nu imi limpezea mintea am fumat un cui mai rau mi s-a facut. nu se merita deloc cacaturile astea. mai putine probleme am de la farmaceutice decat de la draciile astea

  127. nnn Says:

    Un drogat mergea pe strada noaptea cu tigarea in mana.La un moment dat un cersetor ii cere si lui o tigara.Scoate asta ii da o tigare la care cersetorul: Frate mersi mult de tot, eu sunt spiridus si pentru ca ai fost bun cu mine am sa iti indeplinesc 3 dorinte…spune’mi care iti e prima dorinta?
    Drogatu’: vreau o pungulitza plina cu magic!!!!PUFF apare pungulita…se aseaza amandoi…o desfac ei si incep sa traga liniuta dupa liniuta…
    A 2-a zi spiridusul ii zice…care iti este a 2’a dorinta?
    Drogatu’: vreau 2 pungulitze pline cu magic!!! PUFF PUFF apar pungulitele…din nou se apuca drogatu’ sa faca liniute pentru amandoi…
    A 3’a zi…spiridusul: si ultima dorinta?…vreau 3 pungulite pliiine cu magic!!!PUFF PUFF PUFF…apar pungulitele…aceeasi poveste…termina astia…la care spiridusul ridicandu-se: eu ar cam trebuii sa plec…face cativa pasi, se opreste, se intoarce si zice:
    Biiiiineee haaai o ultima dorintza!!!!

  128. Cristi Says:

    am cumparat de pe siteul http://www.legalebune.com magic care contine mpdv a fost destul de bun , e foarte bun afrodisiac . e cam prost ca nu poti sa te abtii si nu prea poti sa dormi…

Leave a Reply

