De unde vin drogurile legale?!

Fabricile chimice chineze producatoare de “droguri legale” planuiesc sa pacaleasca inca odata autoritatile britanice in cazul in care se va interzice si la ei mephedrona.

O investigaţie Sky News descoperit lanţul de aprovizionare de la fabrici la distribuitori britanic.

Canalul a declarat ca a descoperit o întreagă generaţie nouă de droguri legale, inclusiv methylona, butylona şi MDPV-ul. Toate acestea imitand efectele altor droguri, mult mai cunoscute, droguri precum cocaina si ecstasy.

Dându-se drept un potential client, corespondentul Sky News, Holly Williams a contactat o astfel de companie din Shanghai şi i s-a confirmat de catre un muncitor ca fabrica produce atat mephedrona cat si methylona in loturi de 100 kg, 200 kg, 50 kg, sau oricare alta cantitate dorita.

Muncitorul a mai dezvaluit ca exista deja 5 clienti britanici, dintre care 2 mari.
A mai spus ca “Unul din ei comanda in jur de 50-100 kg pe saptamana. Celalalt comanda 50 kg de mephedrona pe luna si 40 kg de methylona.”

Intrebat daca o eventuala interzicere a mephedronei in Marea Britanie le-ar afecta afacerea, muncitorul a spus ca sunt pregatiti in materie de produse si substante. “Lucram la cinci sau sase noi produse legale, cele mai multe sfaturi si idei vin din partea clientilor nostri britanici”.

Toxicologul Dr. John Ramsey a declarat pentru Sky: “Vom vedea curand 10 sau 11 noi substante aparand anual.

Industria chimica din China se pare ca poate asigura orice fel de substanta atata timp cat isi primeste banii. In caz ca primesc comenzi de noi substante aka droguri legale, ori sintetizeaza ori au pe stoc si vor exporta acel produs indiferent de scopul in care va fi folosit.

UK doreste banarea mephedronei (Special Gold) dupa ce, in urma consumului in exces de SG au fost raportate o serie de decese in randul tinerilor.

Ganditi-va in felul urmator, aceste companii nu vand substantele pe post de droguri, le vand la preturi foarte mici si clientul face ce-l duce capul cu ele, ei bine odata ajunse in tara isi primesc eticheta de “droguri legale” si se produce o crestere a valorii lor,  implicit a pretului de vanzare, ducand astfel la o inflatie artificiala.

Asa ceva se intampla cu produsele noi venite pe piata, Generation 2012 si PLATINIUM care, avand o cerere foarte ridicata si o oferta relativ mica sunt supraevaluate, sa va fac sa intelegeti mai usor 0.25 de SG era inainte 30-50 RON, 0.5 de Generation sau Platinium nu se gasesc la sub 100 RON.

Singurii care au de profitat de pe urma ilegalizarii repetate si aparitia a noi substante pe piata sunt normal dealerii si statul. Dealerii pentru ca isi scot de cateva sute de ori banii iar statul prin impozitarea acestui fenomen scapat de sub control.

36 Responses to “De unde vin drogurile legale?!”

  1. spice Says:

    Salut,
    Explosion…..ii cam naspa….nu dormi 24 de ore….si iti face probleme si la stomac(greatza)+ the usual clantanit din dinti,frisoane,transpiratii si iti afecteaza capacitatea de a vorbi normal ca volum….si coerent. Dar daca iti convine sa suferi asta pentru 3-4 ore de euforie,sociabilitate si aiurism (iq <10)…Then go ahead!

  2. fresh good minimal » droguri101.ro Says:

    […] De unde vin drogurile legale?! […]

  3. Gigel Says:

    Am lucrat in domeniu,in perioada de varf a prafurilor legale si va zic foarte sincer ca un kilogram de produs(da,1000 gr.) costa in jur de 1000$(da,dolari,nu euro),direct de la fabrica din China.

    You do the math!🙂

  4. adrian Says:

    ne-ar trebui si noua o comparatie ca efecte a produselor noi cu cele vechi cunoscute sa stim si noi ce luam.

    mi s-a recomandat ca fiind identic ca efecte insa de 4 ori mai puternic (nu de persoana cu licitatia asta) generation 2012 – am luat, original sigilat cu holograma, adus direct din anglia cica, slab, mi-a trebuit doza dubla fata de special gold sa simt ceva-ceva si oricum ce simteam nu era ce imi doream. plus coming downul din zilele urmatoare – nashpa. auzisem de paranoie, la mine a avut forme chiar foarte usoare, imi spuneam raspicat ca e de la prafuri si va trece soon. cand o simteam ca ma pocneste ma ridicam din locul ala si ma fortam sa fac altceva, chiar un pahar spart intentionat care ma facea sa ma gandesc ca tre stranse cioburile si nu am chef – deja mintea o lua in alta directie. dar am fost complet out o zi intreaga de cand terminasem 0.70 gr al meu si tovarasul pe 0.3 gr al lui. se vedea din avion ca suntem varza, desi eram coerenti.

    nevasta m-a convins sa nu ma duc la munca ca isi vor da toti seama. apoi nu imi controlam un picior, il taram dupa mine ziceai ca-s paralitic – ceva in sensul asta citisem pe wikipedia si se presupunea ca trece in cateva ore. acum la 3 sapt inca mai schiopatez putin de el. ce p*l*m a fost? un mini avc de la rahatelul ala de praf?

    alt tov a incercat bubbles si cica nu a simtit nimic, nici reactii neplacute macar – asta se intampla ieri.

    azi la o alta recomandare am incercat Platinium – in sfarsit ceva ce imi place. efecte mult mai tari ca special gold pe partea de dezinhibare – eram gata sa fac sex si cu reprezentantii sexului care in mod normal nu ma atrag😀 imi statea pe limba sa il rog pe soferul de taxi sa incerce ceva cu mine lol. m-am abtinut. poate la o doza mai mare nu m-as mai fi abtinut.
    ca efecte adverse primesti clasica gura uscata si sentiment aiurea la dinti, in rest, la 8 ore de luat ultima priza nu simt nimic rau, poate inca-s prea alert dupa o astfel de noapte care m-a consumat totusi de energie..pana si fata imi arata mult mai ok, comparat cu cum arata dupa o noapte de special gold sau dupa noaptea de generation – iritata, buhaita, deshidratata, cu porii mariti vizibil. so, pe experienta mea, il recomand. nu stiu cum li se potriveste altora, eu cel putin pana acum n-am gasit nimic mai bun. din pct meu de vedere e mai bun chiar decat special goldu’ care a fost un all times favourite pt mine. Inca ceva, Platinium nu se dizolva complet in apa, ramane ceva alb pe fund, insa substanta activa se dizolva intrucat apa filtrata de ce era pe fund si-a facut ca lumea efectul. mai aveti alte experiente cu produsele noi? sheruiti-le si voi.

  5. 4everhappy Says:

    Yo am incercat Monster…noul praf legal.Mi s-a spus ca are efecte asemanatoare cu Special Gold,si am fost tentat sa cumpar.Am tras 2 liniute si simteam cum se intensifica ritmul cardiac,respiram mai greu,am inceput sa am ameteli,prin urmare nu am vrut sa mai astept sa simt si alte efecte de cacat.Am baut multa apa,mi-am bagat 2 degete in gat si am scuipat acest nou produs in WC.Mi-a parut rau de bani ,mai bine ai aruncam pe balcon decat sa ma las pacalit de faptul ca noul produs seamana cu special gold.In concluzie,Special Gold ramane THE BEST.

  6. Alex Says:

    Salut Adrian,

    Am citit in comenturile tale ca ai incercat platinum si este ok. Imi poti spune vreun site unde ai dat de el? Peste tot sunt aceleasi produse d kko care ti *ut ritmu cardiac…stomacu…stare d bine fix poola si a 2 a zi esti zombie…pff…unde i special ul🙂 Merci!

  7. eugen Says:

    ati obervat ce fel se transorma paraful de explosion in contact cu apa? se face negru, negru, praful eoplosion eu cred ca e un praf ff smecher, dar doar pentru cei care sttiu sa il consume, e un praf pentru oameni destepti, care stiu sa il controleze, e adevarat ca iti reduce capacitatea de a vorbi,dar totul vine in creierul tau,recomand explosion doar in cazul in care stiti sigur ca urmatoarele 2 zile u aveti nici o treaba de rezolvat, nu consumati explosion cu persoane cunoscute drept panicanti, va poate panica ff usor, consumul ar fi mai placut intr un grup mai restrans 2 / 3 prs, trebuie fiecare in parte sa aiba grija sa nu faca nimic ce ar putea panica pe restul , trebuie mers pe o traiectorie anume, adica incercati sa purtati aceleasi discutii comune despre crearea pamantului,conceptii de viata in general,oricum ideia e ca chiar nu trebuie sa ai nici o grija pe cap ca sa te poti simti bine, nu doar mie mi s’a intamplat sa fiu la volan si sa ma uit dupa praf prin masina fara a mai fi atent la condus, era sa o patesc de cateva ori,te lasa fara nici o demnitate, adica iti mananca tot origoliu si toata putera barbateasca,ajungi sa te lasi calcat in picioare. Explosion e un produs periculos !!!!!!! recomand sa fiti treji in compania unor persoane ce au tras , ca sa va convingeti

  8. electric Says:

    ba nu mai scrieti p siteuri dinastea ca daia…ne ia p noi…consumatorii care nu se dau mari p siteuri p sus….si ne ridica d p strazi si cand avem l noi si cand nu… si adevarat explosion e tare nu mai vorbi…mult e forta…mai ales la panica….dak iti place panica ia dianala…p bune…tocmai acum am mancat niste tocanita d’astea :))(nu m-am drg)… dak vrei sa auzi muzica cum n-ai mai auzit-o … sa gandesti cum n-ai mai gandit…sa simti iubirea fata d celelalt cum n-ai mai simtit-o….explosion…da dupa c se intampla e cu adevarat naspa…nu trageti..ca se consuma si nu mai ramane…si p altii(nu eu)…

  9. electric Says:

    si app dak ai tigari nu 3 4 ore…6 7 ore ;)…mai trage o data ca vorbesti dupa c ai trs o liniuta de 1 mm :))…pace p pamant … si multe chestii d mai sus ca nu strica…decat mult prea multe…si nu targe 2 zile l randca tragi si a 3-a si a 4-a si a 50a :))…:-SS p bune!!!:))

  10. foxy Says:

    deci…. am tras la ora 21:00 explosion…. cam 4 linii:))=)) e 10 dimineatza si toata noaptea am stat cu ochii pe pereti efectiv…. iti da energie maxima…. imi venea sa dau o tura de bucuresti alergand….:)) imi joaca stomacul step de foame… si… nu pot sa mananc nimic nu pot sa mestec =))….. dupa am si fumat weed …. e o senzatie inexplicabila….esti mort ai energie dar pur si simplu nu te mai ajuta membrele:))=)) sfat mancati bine rau rau inainte de a lua explosion… ca vad ca nu te mai intelegi cu mancarea o zi:))=)) doar lichide si tigari…. nu pot sa zic ca e extraordinar… dar nici… prost… e relativ ok… si cu panica nu e adevarat… eu nu m-am panicat…
    hai doamne ajuta! :))

  11. eu Says:

    Noul drog legal Platinium fara reactii adverse .Foarte tare in cantitati mici.Nu puteti dormii si manca cateva ore de la 1 gram in sus

  12. eu asta e clar vanzator si o arde aiurea Says:

    auzi la el fara reactii adverse =))))) orice chestie are reactii adverse … si tu zici de niste substante absolut necunoscute ca nu au =)))) f. tare

  13. Dyno Says:

    am incercat platinum frate nu stiu unu de 0.25 ma zapacit e imediat 9 dimineata si lam luat de la 12 seara

  14. __________star Says:

    :)) La inceput toate aproximativ toate sunt bune dar cum stiti cu toti Finalul e Tragic toti il injuram😡 asta e DROGU

  15. baieti vedeti ce scriu? sunt noua aici .. Says:

    baieti oare vedeti ce scriu sunt noua aici:) kiss

  16. Sir Fuckalot Says:

    Mai bine faceti cheta si va luati niste cox.. si lasati porcariile astea “legale”… Nu are nici final tragic, ai pofta de mancare.. si nu are nici efecte adverse.😉

    Long live coca-cola.
    Respecte..

  17. mattha Says:

    de ex vreau sa cumpar 1 kilogram ,, la cine trebuie sa ma adresez sau cum as putea sa iau .. care ma poate ajuta add mattha_a plz .. ms

  18. white sensation pt nopti albe Says:

    nimeni nu zice nimic de white sensation?….nici eu nu prea mai pot in mom astea dar totusi.avantaje-nu da panica,senztia e foarte tare gen special daca nu mai bine,TE LASA SA DORMI chiar si sub efect!!!,la 30 de min dupa ultima linie facuta din tot ce ai strans de pe masa plin de spume ca dealer-ul doarme si tu ti-ai trage si viata din tine iti da voie sa mananci si inca f bine….pt mine astea sunt de ajuns.Poate maigasi-ti si voi.Si dezavantaje are dekt unu.Trece efectul repejor…treb sa consumi continuu pana la uun om dat.mie mi se ia de el dupa vreo 2g.SECIAL GOLD NEW FORMULA—senzatie intensa,se inclesteaza gura si mainile nici apa nu o mai desfaci si nimic nu te incomodaza,esti planta,nu da panica,dupa se termina binisor…mananci si te culci
    din gama Magic…pure by magic—asta dupa parerea mea iti fute conceptia despre realitate grav,esti cine vrei tu,cu cine vrei tu,esti akolo si te bucuri intens.nevastata e cine vrei tu si cateva ore bune esti fericit.peste toate astea iti creeaza scenarii de orice gen…de ex eu am mai creat un id de mess care in conceptia mea era o pizda…si am inceput o prosteala sa o combin si nu numai ca am reusit dar m-a chemat si la ea aksa.nu uita-ti ca pe celalat id tot eu tastam da eram convins ca n-am nici o legatura.dupa nu dormi 6-7 ore si nu mananci dekt dupa 10 ore incolo.GRASELORRRR 1 LUNA PE PURE E CEA MAI BUNA DIETA PT SLABIT.V-am pupat si intradevar porcaria aia de 2010…am tras un gram..3 zile n-am ajuns aksa.

  19. CBb Says:

    BAAAAA, mancami`ati p**a de drogati infecti! treziti`va fratilor, lasati dracu drogurile astea, iesiti mai bine la un fotbal, jucati un cs, f****i c***e pe plaja mai bine, sau ascultati`o pe inna. nu fiti tembeli! va luati ca papagalii unii dupa altii, ca daca fumeaza unu, voi de ce sa nu fumati. eu am o viata fericita, o zi proasta de`a mea e cat 10 fericite de`ale voastre, fara sa fumez si sa ma droghez, inaptilor! cbb_al e id`ul meu de mess, pentru injuraturi de la potentialii drogati. oricum, va inteleg, atat puteti. v`am pupat

    • Andrei Jitca Says:

      Draga CBb, thank you for your concern! Am citit cu foarte mare atentie ceea ce ne-ai scris si m-a pus pe gandit. Te asigur ca vom inlocui viciile noastre cu activitati constructive si idealistice precum jucatul de cs, laba si fotbalul, pentru ca, doar asa putem aspira spre o viata mai buna.

  20. CBb Says:

    Prietene, n`am ce sa`ti spun, din moment ce aud de la tine, sub forma de “Caterinca ieftina”, ca o sa inlocuiesti drogurile cu ce ai mentionat mai sus. Nu le inlocui prietene, si o sa vezi ce viata o sa ai. Te`am pupat

  21. BrAILA Says:

    doar heroina crde ac e mai periculoasa decat prafurile acre se vad azi in spice-shopuri provoaca o de pendenta foare mare eu iau zilnic de 1 an si nu ma pot lasa stau singur in casa nu mai am priteni am avut o firma care acume falimentara si acum de acte ori ma duc la un magazin ma gandesc sa ii dau o la ma in gat lu ala acre vinde nu stiu daca ma pot lasa vati gandit vrodata cum e sa tremuri singur in pat treanspirat tot sa ai bmw si acum sa mergi cu maxi taxi sa te lase nevasta si sa nu te intereseze daca vreti sa aflati luati asa ceva de omoarat te omoara mai lent ca heroina da tot acolo ajungi ……..:((((((((

  22. Andrei Says:

    Cataline, iti multumesc. mi-ai salvat viata, ti-am urmat sfatul si acum ascult inna in timp ce ma joc CS si beau votca. Mersi coite mi-ai salvat viata. partea misto e CaCa talin e biker:) deci el e junky de adrenalina si ne face noua observatie. Fucking genius

  23. Ene Catalin Says:

    drogati infecti… baaa o sa muriti cu totiiii !!! droghisti inapti! ascultati manele cand fumati legale si pe strada va dati mari ascultatori de regge! rasa voastra de animale!

  24. Adrian georgescu Says:

    give me a phone nomber
    I want to give a information for U

  25. Adrian Georgescu Says:

    adishor1984@yahoo.com

  26. CBb Says:

    care plm a postat cu numele meu ma?

  27. eu si atat Says:

    adevarul e ca te distrug si asta o stim cu totii chiar daca recunoastem sau nu.nu mai cautati argumente pro.te distrug fizic psihic,pierzi tot ce ai langa tine de pret si pentru ce?pt o liniuta?puneti in balanta si vedeti daca merita cat nu e prea tarziu.o simt pe pielea mea inca

  28. cat Says:

    bai gaozare… cine mortzi mati a zis mai ca daca fumezi trebuie sa asculti regge ? eu nu ascult nici manele nici regge….si fumez….. nu ai de unde sa sti cu este pana nu incerci , da ce plm sa sti u mai labagiule , o sa treaca viata ta aia de cacat pe care o ai si o sa mori in morti mati …… si ce ai facut ? ai jucat cs si te-ai saturat de atata laba , te-ai uitat cum iti fut alti femeia , nevasta ta se fute cu altu si tu faci laba…… fumeaza frate si tu ceva bun cand vrei sa te relaxezi si dupa da un raspuns ….

  29. CBb Says:

    pierdere de timp,nu`mi mai bat capul cu voi. o viata frumoasa:*

  30. adina Says:

    te schilodeste definitiv…

  31. lulutza Says:

    bagati pana muriti…. dak nu va mai place viata

  32. XXX Says:

    Eu unul fumez plante si am o prietena superba langa mine, fac sala de 3 ori pe saptamana si am o afacere. Eu nu cred ca drogurile te distrug, fiecare se distruge singur😉 Sa nu mai externalizam vina pe niste plante uscate si fara viata !
    Iar pentru imbecilii care au tras (mefedrona) sare de baie pe nas si au innabunit sau au ajuns la spital, si pentru cei care considera un “fashion” sau o “jmekerie” sa se drogheze si se lauda ca ei au ajuns sa fumeze 10 jointuri pe zi si ca beau si la cafea joint,,, d’astia care au ajuns in spitale sau au murit si din cauza lor s-au interzis o parte din plante sa suga p***. Ma bucur ca au murit sau s-au distrus pentru ca nu au stiut sa traga.

    Multa bafta !

  33. Omul cu iarba Says:

    De acord drugs don’t kill people. People do.

  34. CBb Says:

    Uitati`va=))<<>> Ce as vrea sa va vad pe toti asa=)) Spor copiii mei, la cat mai multe droguri d`astea consumate:)) Hai somn usor

  35. CBb Says:

    http://www.crimetime.ro/eveniment/etnobotanicele-mai-periculoase-decat-drogurile-cunoscute-si-fara-leac.html

Leave a Reply

