NRG-1, noua cocaină?!

NRG-1 aka Energy-1 este un drog de sinteza care imita efectele cocainei. Acest nou designer drug, perfect legal contine 2β-Propanoyl-3β-(2-naphthyl)-tropane, un analog al cocainei care, se zvoneste ca ar fi de cateva sute de ori mai potent decat cocaina la nivelul transportatorilor de dopamina si serotonina. Din acest motiv tripul, starea de high poate dura pana la cateva zile. Spre deosebire de MDPV nu exista starea aceea de anxietate, starea de high fiind mult mai intensa.

Efecte

Pe termen scurt:

Euforie
Creşterea tensiunii arteriale
Ingustarea vaselor de sânge
Pupile dilatate
Vigilenţă, “alertness”, similară cu paranoia, frica
Energie
Creşterea ritmului cardiac
Scăderea apetitului
Temperatură ridicată

Pe termen lung:

Dependenţă
Paranoia
Iritabilitate
Nelinişte
Halucinaţii auditive
Tulburări

Substanţe cu efecte similare:

Dimethocaine/Larocaine (DMC)

3-(p-Fluorobenzoyloxy)tropane (30% din potenţa stimulentă a cocainei)

4′-Fluorococaine

Salicylmethylecgonine

21 Responses to “NRG-1, noua cocaină?!”

  1. so high that i can kiss the sky Says:

    Coae in ce directie mergem frate in ritmul asta? :)) we all gonna die and go to hell si..totusi…lasand la o parte grijile si mustrarile de constiinta, cand, mai exact, ajunge minunea si prin romanica? off topic: felicitari si “RESTECPA” pentru blog 🙂

  2. so high that i can kiss the sky Says:

    inca ceva zic inca ceva..simt mila si compasiune pentru fomistii care cultiva coca prin south america :)) traiasca republica populara chineza!!

  3. lol Says:

    stai tu linishtit ca nu moare nimeni de foame acolo daca ai fi incercat cocaina ai fi stiut :)))

  4. lol Says:

    aia cu de 100 de ori mai tare cu cocaina e luata dintr-un ziar din anglia care e un fel de libertatea si a zis-o unu care are firma de treburi din astea legale

  5. Andrei J Says:

    @lol: 2β-Propanoyl-3β-(2-naphthyl)-tropane or WF-23 is a cocaine analogue. It is claimed to be several hundred times more potent than cocaine at both dopamine and serotonin transporters.[1] via Wikipedia

    E designer drug, e nou, I’ll take their word for it, nu se stie mai nimic deci mizez ca efectele sunt la fel/ mai puternice decat cele ale cocainei, nu chiar de sute de ori.

  6. cobaiul Says:

    Monster energy powder cred ca contine acest nrg-1, foarte asemanator dupa efecte chiar merita incercat

  7. adrian Says:

    ne-ar trebui si noua o comparatie ca efecte a produselor noi cu cele vechi cunoscute sa stim si noi ce luam.

    mi s-a recomandat ca fiind identic ca efecte insa de 4 ori mai puternic (nu de persoana cu licitatia asta) generation 2012 – am luat, original sigilat cu holograma, adus direct din anglia cica, slab, mi-a trebuit doza dubla fata de special gold sa simt ceva-ceva si oricum ce simteam nu era ce imi doream. plus coming downul din zilele urmatoare – nashpa. auzisem de paranoie, la mine a avut forme chiar foarte usoare, imi spuneam raspicat ca e de la prafuri si va trece soon. cand o simteam ca ma pocneste ma ridicam din locul ala si ma fortam sa fac altceva, chiar un pahar spart intentionat care ma facea sa ma gandesc ca tre stranse cioburile si nu am chef – deja mintea o lua in alta directie. dar am fost complet out o zi intreaga de cand terminasem 0.70 gr al meu si tovarasul pe 0.3 gr al lui. se vedea din avion ca suntem varza, desi eram coerenti.

    nevasta m-a convins sa nu ma duc la munca ca isi vor da toti seama. apoi nu imi controlam un picior, il taram dupa mine ziceai ca-s paralitic – ceva in sensul asta citisem pe wikipedia si se presupunea ca trece in cateva ore. acum la 3 sapt inca mai schiopatez putin de el. ce p*l*m a fost? un mini avc de la rahatelul ala de praf?

    alt tov a incercat bubbles si cica nu a simtit nimic, nici reactii neplacute macar – asta se intampla ieri.

    azi la o alta recomandare – a celui cu licitatia asta – am incercat Platinium – in sfarsit ceva ce imi place. efecte mult mai tari ca special gold pe partea de dezinhibare – eram gata sa fac sex si cu reprezentantii sexului care in mod normal nu ma atrag😀 imi statea pe limba sa il rog pe soferul de taxi sa incerce ceva cu mine lol. m-am abtinut. poate la o doza mai mare nu m-as mai fi abtinut.

    ca efecte adverse primesti clasica gura uscata si sentiment aiurea la
    dinti (dar nu gen inclestare ca la special, ci mai degraba asemanatoare cu cea de la coca), in rest, la 8 ore de luat ultima priza nu simt nimic rau, poate inca-s prea alert dupa o astfel de noapte care m-a consumat totusi de energie..pana si fata imi arata mult mai ok, comparat cu cum arata dupa o noapte de special gold sau dupa noaptea de generation – iritata, buhaita, deshidratata, cu porii mariti vizibil.

    so, pe experienta mea, il recomand. nu stiu cum li se potriveste altora, eu cel putin pana acum n-am gasit nimic mai bun. din pct meu de vedere e mai bun chiar decat special goldu’ care a fost un all times favourite pt mine. Inca ceva, Platinium nu se dizolva complet in apa, ramane ceva alb pe fund, insa substanta activa se dizolva intrucat apa filtrata de ce era pe fund si-a facut ca lumea efectul.

    mai aveti alte experiente cu produsele noi? sheruiti-le si voi.

  8. xposon Says:

    Unde ai gasit Platinium …
    un ID sau link …
    sa vedem si noi care-i trb.

  9. Casiana Says:

    Sfatul meu e sa treceti granita la vecinii nostrii bulgari, au cel mai bun Magic posibil, nu exista asa ceva , nu se compara cu Magicul din Romania si ma refer la cel sigilat, in pliculet verde cu holograma, nu la cel contrafacut…

  10. JOJO Says:

    Eu am incercat Blow Wash de la un magazin Cobra shop,concluzia: 2-3 ore a avut efecte asemanatoare special gold,eram euforic,sociabil,vesel etc apoi am inceput sa respir greu si credeam ca o sa fac stop cardiac:) nu mai incerc niciodata…cacat…

  11. SKlasse Says:

    despre EUPHORIA stiti ceva??? am gasit si cu eticheta neagra si colorata… care e treaba cu el?

  12. SKlasse Says:

    http://www.timis.aaz.ro/detalii/117764/Noul-Euphoria!!!NU-generation-NU-special-gold-NU-stone!!!!Euphoria

  13. SKlasse Says:

    are un tip NOUL SPECIAL GOLD……… Despre asta ati auzit ceva???

    nu zice nimeni nimic?😐

    si ce parere aveti despre comanda prin internet??? am sanse de primesc ce comand?

  14. specialgold Says:

    Pana acum special gold new formula este cel mai ok dupa parerea mea.nu te lasa naspa, nu paranoia, nu atacuri de panica.

  15. burial Says:

    fratilor nu stiu..mie nrg 1/generation/naphyrone asta tare urat mi se pare..parca e creat cu ciuda! inafara de un gust ORIBIL, agitatie penala, panica stupida, ceva lipsuri de coordonare a miscarilor plus amorteli ale corpului. efecte “bune” sub forma de ecou…nu stiu pentru altii dar pt mine clar pierdere de timp si banii..pana la urma tot bob marley dicteaza..

  16. andrei Says:

    ce stiti de nrg-2 ? am vazut k a aparut pe site-urile de profil k o alternativa la nrg-1 . Caut in pana mea un substituent pt coca k pe aici la mine nu se gaseste neam asa ceva si sunt satul de weed-uri sau dealeri care iti vand pudra fara sa stii macar ce e in ea si ce prostie de chimicala mai bagi in tine . Sunt genu care prima oara ”google it” , apoi ”snort it” (macar sa stiu la ce sa ma astept).
    hai cu substantele noi cat mai multe (formula ch. nu brand) poate isi vor da si astia seama k nu pot controla piata si fac mai mult rau si sa mai dea drumu la ceva pe bune . As fi multzumit pe deplin daca ne-ar da voie cu extasy si thc !!! si sper cat mai curand.

  17. acelasi.eu Says:

    @Andrei J: “WF-23 is a cocaine analogue. It is claimed to be several hundred times more potent than cocaine at both dopamine and serotonin transporters.”
    Andrei, din [relativ restransa] mea cunoastere farmacologica, potenta unei substante A in comparatie cu alta [B] reprezinta de fapt de cate ori trebuie micsorata doza subst A in comparatie cu substanta B pentru a se obtine doza efectiva la 50% din popilatie [ED50].
    Asta ca sa nu inteleaga orice cocaolar ca iei acest analog al coxului si iti da de cateva sute de ori mai blana. Cand auzi ca X e de 10 ori mai potenta decat Y, asta inseamna ca micsorezi doza lui Y de 10 ori fata de cat luai din X, ca sa obtii efecte asemanatoare [in teorie].

    In alta ordine de idei, Andrei, NRG-1 din cate am citit pe diferitele forumuri pe care le urmaresc in legatura cu substantele de genu’, e de fapt NAPHYRONE [link: http://en.wikipedia.org/wiki/NRG-1 ] [cautati drugs-forum.com sau bluelight.ru pentru reporturi], lucru ce m-a determiat sa-l sample-uiesc si eu.
    Desi recunosc ca strict din prostia mea doza nu a fost masurata la cantar [mi se stricase cantarul la mg in acea perioada] si am masurat doza la ochi [NU incercati asta cu nicio substanta noua, va puteti lua tzepe psihologice inimaginabile!!], am luat o doza prea mare [cam 70mg – de vreo 4 ori doza “strong”] si desi am experienta cu numeroase substante pana in ziua de azi, cele mai nasoale efecte le-am resimtit dupa aceasta mega-doza.

    Nu vreau sa exagerez dar m-am simtit mai aproape de moarte decat orice subst. pe care am luat-o pana acum🙂, tahicardie, palpitatii, sperietura nasoala, norocul meu a fost ca am stiut sa ma calmez si sa ma relaxez [in general nu am asa sensibilitate la stimulente]. Nu vreu sa ma gandesc cum s-ar fi descurcat un individ in situatia in care am fost eu al carui experienta cu substantele se rezuma la Magic/Special Gold. REPET!! Dozajele Naphyrone-ului sunt asemanatoare cu ale MDPV-ului [Generation 2012], deci daca faceti rost de Naphyrone “pur”, ne-trantit, aveti mare grija, ar trebui sa consumati doze de cel 10-15-20 ori mai mici decat la Special Gold.

    Nu sunt dealer de nicio substanta mentionata mai sus, nu vreau sa fac anti-reclama nimanui, tot ce va rog e sa va informati bine de tot inainte sa consumati ceva nou si, preferabil, sa faceti rost de substante cat mai ne-contaminate cu alte chestii [daca chiar doriti sa testati, preferabil cumparati MDPV in loc de Gen2012, Naphyrone in loc de NRG-1, etc.]. De asemenea, preferabil sa aveti un cantar de cel putin 2 zecimale [ex: 0,15 g], pentru o masurare de acuratete a dozelor pe care le luati, sa nu vai mirati dup-aia ca “Frate, am luat si eu zero cinci de genăreișăn si nu mai dorm de-o saptamana”.
    Parere personala? Din cate am incercat, nici una din noile substante nu merita sa fim noi porcusorii lor de guineea. Pastrati in minte ca inca nu se stiu efectele pe termen lung comparativ cu substantele “clasice” [ilegale].

    Cunoasteti-va sursele, cunoasteti-va substantele, cunoasteti-va corpurile, pt. ca in plm. din cauza cocalarilor fara limite trebuie sa suferim cu totii in urma interzicerii a tot ce e bun!
    O zi faina!🙂

  18. andrei Says:

    Vad ca nu sunt singurul care cauta forumuri ca bluelight si substante noi si aici ma refer nu pt a face bani din asta ci pt simplul fapt ca nu suport sa dau atatia bani la weed pe ceva ce nu merita si mai mult pe un produs caruia nu-i stiu nici compozitia ,nu ma asteptam sa gasesc aceste informatii pe un site de la noi, ms tuturor care dau sfaturi si povestesc experiente din care unii ca mine au ce invata😀
    Daca aveti experiente noi de povestit cu nrg-2 sau Benzo Fury (dati un google pt formula ch😀 ) nu ezitati sa ne puneti in tema . Din povestirile lui acelasi.eu mi-am cam pus pofta in cui cu nrg-1 mai ales ca citisem si eu despre necesitatea cantarului si totusi ma pacaleam gandindu-ma ca pot cumva sa impart un gram in 50 linii si asa sa ies undeva la 0,02 , cica doza ideala .. Bad idea

  19. acelasi.eu Says:

    @andrei, TE ROG nu mai mentiona nimic de benzo fury. Methylone-ul ni l-au interzis, nu vreau sa ajunga si asta la fel de popular printre cocalari ca sa nu ne mai putem bucura de el. Keep it underground!🙂

  20. alex Says:

    tocmai s-a descoperit ca contine o substanta ilegala :))

  21. andrei Says:

    MDAI 6,7-dihydro-5H-cyclopenta[f][1,3]benzodioxol-6-amine

    da nu stiu cat o sa mai fie legala….maxim doua luni banuiesc!

Leave a Reply

