Fratele meu canabisul

Fratele si prietenul nostru cannabisul cum spune si subtitlul, este un ghid esential pentru cunoscatori. A ajuns in mainile mele de vreo 2 zile, timp  in care am apucat sa citesc cateva pasaje si sa o studiez in ansamblu. Cartea este foarte buna, un adevarat izvor de informatii, bine indexata care acopera cam tot ce tine de aceasta planta, de la istorie, traditie, cultura pana la diagrame care te invata pas cu pas cum sa rulezi un joint. O gasiti in librarii sau pe net, pretul este relativ mare (50lei transport inclus) dar isi merita fiecare banut.

[ad]

Titlul: Fratele meu canabisul
Autorul: Steven Wishnia
Anul apariţiei (în SUA): 2004
Anul apariţiei în România: 2008
Editura: ART
Numărul de pagini: 160

Prefaţa

“Fratele meu canabisul este ghidul complet pentru marijuana, care în sfârşit pune iarba în aceeaşi categorie cu un vin fin, un trabuc bun sau un malţ rar. Un cunoscător în devenire găseşte aici informaţii pertinente despre orice aspect, de la botanică până la aplicaţii practice: o indispensabilă trecere în revistă a istoriei sale, a modului de cultivare, a biochimiei, a proprietăţilor terapeutice şi a diverselori feluri în care te poţi bucura de canabis. Până la urmă, a fi high este o experienţă estetică. În acest compendiu unic, vei descoperi:
Cum să apreciezi culoarea, gustul şi aroma ierbii, împreună cu calitatea stării de high.
O selecţie de 20 dintre cele mai bune varietăţi, completată cu fotografii şi comentarii.
Diagrame care te învaţă pas cu pas cum să rulezi un joint, un blunt sau un spliff.
Un ghid complet al normelor de etichetă din lumea canabisului.
Reţete pentru hash brownies (un fel de negrese cu haşiş) şi alte specialităţi.
Realităţi fascinante legate de impactul canabisului asupra culturii occidentale în secolele XIX şi XX.
O trecere în revistă a statutului legal al canabisului pe mapamond.

O carte antrenantă, care acoperă totul, de la seminţe până la fum, Fratele meu canabisul este o sursă esenţială de informaţii, care îi va încânta pe toţi cei ce vor să dezvolte şi să-şi definească mai bine plăcerea fabuloaselor stări de high.”

5 Responses to “Fratele meu canabisul”

  1. cati Says:

    interesant bre😀

  2. Tweets that mention Fratele meu canabisul - Steven Wishnia | Droguri101 -- Topsy.com Says:

    […] This post was mentioned on Twitter by Andrei Jitca. Andrei Jitca said: Fratele meu (si prietenul vostru) canabisul http://bit.ly/bw8LdQ […]

  3. BMF Says:

    :)) deci cartea asta este o biblie am citit-o de vreo 4-5 ori si nu ma satur de ea😀

  4. Boogie Says:

    Interesanta cartea, am rasfoit-o si eu si mi-a placut.

  5. Miruu Says:

    fratee, ma apuc de citit\m/

Leave a Reply

