Analog legal pentru Ecstasy

5,6-Methylenedioxy-2-aminoindane sau MDAI este un designer drug legal dezvoltat in anii 1990 la Universitatea Purdue fiind folosit ca o alternativa legala pentru ecstasy.  Structura chimica MDAI e similara cu cea  a MDMA-ului, fiind derivata din aceasta impartasesc aceleasi efecte stimulatoare. Precum MDMA, MDAI actioneaza ca un stimulent al SNC, mai slab e drept dar  cu o neurotoxicitate inexistenta este sigur  si mai greu de supradozat decat in cazul MDMA-ului.

Sounds too good to be true right?

Am vazut pe mai multe forumuri “testimoniale”, nimeni nu s-ar fi plans de efectele negative in schimb multi nu au resimtit efectul dorit, sau au simtit o usoara euforie sau “mind-clearance”. Asta fie din cauza ca drogul isi face efectul dupa ceva timp si or fi luat o doza prea mica (dozarea este mai ridicata decat in cazul mdma) fie nu era pur.

Mai jos aveti structura chimica a MDMA-ului 3,4-Methylenedioxymethamphetamine:

(structura chimica pentru MDMA)

Atentie: Nu incurajez consumul sub nicio forma, daca o faceti, faceti-o pe pielea voastra nu sunt responsabil in niciun fel de actiunile voastre.

13 Responses to “Analog legal pentru Ecstasy”

  1. guardia Says:

    si unde se gaseste asa ceva in RO?
    mai ales ca acum magazinele de etnobotanice au fost interzise…
    e posibil sa fie si prin farmacii ceva asemanator?

  2. guardia Says:

    cu comenzile online m-am fript, am mai comandat amanita muscaria si kratom din SUA, si mi le-au confiscat la vama in ianuarie, inca inainte sa fie interzise prin noua lege din martie; tot ce vine de afara colet este verificat mai ceva ca pe vremea lui Ceausescu;
    majoritatea web-site-urilor straine de profil nu mai trimit colete in Romania, deja au intampinat de mult probleme, si iti raspuns unei noi comenzi ca “datorita problemelor din vama romana, evita sa mai onoreze comenzi pt Romania”.
    stii tu vreun site care inca trimite aici? si cum e cel mai “safe” ca sa nu imi vina iar militienii pe cap sa ma ia la intrebari ca ce e aia, si sa mi-l confiste in vederea prelevarii de probe, si evident uita ma mai mi-l inapoieze; asta cu toate ca e legal, dar suspect in viziunea lor.
    btw, asta vine sub forma de praf, sau pastile?
    scrie ceva pe cutie?
    ma pot “scoate”, in caz ca sunt luat la intrebari de vamesi/militieni, spuand ca sunt pastile pt scopuri medicale? sau..ceva de genul? tu n-ai avut probleme?
    p.s. nu e nevoie sa postezi comentariul asta al meu, era o intrebare a mea personala, nu e nevoie de alti cititori, caci traim in Romania, si paranoia e mare aici😦 sau, nah, cum crezi tu🙂

  3. Andrei Jitca Says:

    @guardia: Daca trimiti/primesti ceva prin Posta arunca un ochi aici: http://www.posta-romana.ro/forbidden_objects?alpha=A&id=3

  4. rdk Says:

    am gasit un magazin care are mdai din romania …nusht daca ma lasa sa postez siteul

  5. Andrei Says:

    cred ca stiu la ce magazin te referi. stiu pe cineva care a luat de acolo si la 400 de mg abia avea ceva. pretul iarasi e mai mic ca cel din afara. cred ca e ceva ciudat cu el, cu toate ca scrie puritate ridicata, poate o parte nu a rectionat ca lumea chimic or smth pt ca nu e deloc, ca trip si cantitate, asemanator cu ce citesc in afara

  6. guardia Says:

    bai, toti ati vazut, ati dres, toti stiti, etc…dar nici unul nu dati o informatie, sa profite si altu, sa se simta bine…
    tipic romanesc..paranoia maxima.

  7. lol Says:

    eu am luat altceva de pe net de pe un site din anglia si mi a venit la usha prin royal mail..2 sau 3 lire in plus a costat 10 grame avea pachetu` …numai ca aveti grija sa vorbiti/sa le dati un mail sa intrebati daca trimit in romania

  8. hoffmantronix Says:

    da man, de unde gasim si noi asa ceva, vorba aia, sa bagam un review obiectiv🙂

  9. alejandro Says:

    Dintr-un spice shop foarte cunoscut din romania. Il poti cauta pe google. Ca sa nu fac reclama.
    Dar da..cica e cam praf(adica slab, ca praf praf e).

  10. hoffmantronix Says:

    am incercat de la aia care au doar la pachet de 5 g. foarte slab intr-adevar, suspectez ca nu e pura…

  11. dsd Says:

    se gaseste foarte greu asa ceva din propria experienta…dar e mai simplu sa faci o plimbarica pana la rusi si la ei e legal:)si cu siguranta vei gasi mai mult

  12. LSD Says:

    @ guardia,daca vrei sa comanzi comandati de pe http://www.herbalhighs.com iti vine 100% eu am comandat niste prafuri si iarba si care leam luat eu is interzise in RO,iti vin fara nicu un fel de prob.

Leave a Reply

